-
1.
نویسنده مسئول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ نویسنده : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 239 تا 257 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
2.
نویسنده : Hosseinzadeh، Ahad ؛ Soltani، Roya ؛ نویسنده مسئول : Esmaili، Hamid ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2021, Volume 14 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 291 تا 310 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionSystem DynamicsOmni-channel distributionCost and delivery time
-
3.
نویسنده : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ نویسنده مسئول : Shamsudin، Mohd Farid ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 142 تا 152 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
4.
نویسنده : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 82 تا 98 )
کلیدواژه ها:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
-
5.
نویسنده : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ نویسنده مسئول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 138 تا 163 )
کلیدواژه ها:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
6.
نویسنده : Zandi، GholamReza ؛ Mohammad، Mohammad Amin ؛ Yi Dan، Xu ؛ نویسنده مسئول : Torabi، Rezvan ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 16 تا 32 )
کلیدواژه ها:TechnologyInternetE-Commercecustomer satisfactionChinese context
-
7.
نویسنده مسئول : Junaidi، Maqsood Hussain ؛ نویسنده : Mira Lam، Mohammad Saleh ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2020 - Number 43 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 26 تا 39 )
کلیدواژه ها:LoyaltyConsumer behaviorInternetcustomer satisfactionOnline buying behavior