-
1.
نویسنده : قاسمی میرزایی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 13 تا 24 )
کلیدواژه ها:خدمات کتابخانهکیفیت ادراک شدهتوسعه شغلیآگاهی از برندارزش ویژه برندشهرت دانشگاهمحیط عاطفیوفاداری به برند دانشگاهزندگی دانشجویی(رفاهی)
-
2.
نویسنده : آموسی، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : زکی پور، مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1400 - شماره 44 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 83 تا 91 )
کلیدواژه ها:تداعی ذهنی برند تصویر برند اعتماد سبزارزش ویژه برندرضایت سبز
-
3.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 359 تا 367 )
کلیدواژه ها:هویتبرندارزش ویژه برندباشگاه
-
4.
نویسنده مسئول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : موسوی، نرگس ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1398 - شماره 32 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
5.
نویسنده مسئول : کفشی، نوشین ؛ نویسنده : عبدالباقی، عبدالمجید ؛
مجله:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»بهار 1399 - شماره 45 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهادار تهرانارزش ویژه برندعرضه اولیه سهامگرایشهای احساسی سرمایهگذاران
-
6.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1401 - شماره 62 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 76 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبهرهوری سازمانیقابلیت بازاریابیشرکت نساجی اردبیل
-
7.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1399 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبریزمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعیگردشگران داخلی
-
8.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1396 - شماره 24 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند
-
9.
نویسنده : استکی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : محمدی تبار، داود ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1398 - شماره 31 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریارزش ویژه برندتصمیمگیری چندمعیارهاولویتبندی استراتژی