-
1.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
2.
نویسنده : رجب زاده، محسن ؛ حسن زاده، علیرضا ؛ مهرآیین، محمد ؛ نویسنده مسئول : الهی، شعبان ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»تابستان 1399، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 113 تا 129 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتاستان خراسان رضویاینترنت اشیاءافزایش درآمدزنجیره تامین کشاورزی