-
1.
نویسنده مسئول : معصوم، محمد ؛ نویسنده : رفتاری، سلمان ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعشق به برندگیمیفیکیشن
-
2.
نویسنده : طهماسبی روشن، ندا ؛ میر فخرالدینی، سید حیدر ؛ میر غفوری، سید حبیب الله ؛ نویسنده مسئول : مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1398، شماره 98 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانعملکردپایداریتبلیغاتدهان به دهانمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
3.
نویسنده : حاصلی، داود ؛ تقیپور، اکرم ؛ اکبرنژاد، رضا ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 رتبه ج (وزارت علوم (15 صفحه - از 59 تا 73 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیسروکوآلرضایت مشتریمدل کانوتاثیر عملکرد نامتقارن
-
4.
نویسنده : مسعودی، حمید رضا ؛ برزگر لیایی، زهرا ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 103 تا 132 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانخدمات اصلی ارائه شدهخدمات ارتباطی ارائه شدهمقاصد رفتاری مشتریان
-
5.
نویسنده : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 155 تا 176 )
کلیدواژه ها:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking