-
1.
نویسنده : نوری زاده، علی ؛ گودرزی، محمود ؛ همایون نیا فیروزجاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1396، شماره 30 رتبه د (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
-
2.
نویسنده مسئول : خبیری، محمد ؛ نویسنده : سجادی، نصرالله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ بشیری، مهدی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 91 تا 111 )
کلیدواژه ها:ورزشکارارزش ادراک شدهقصد خریدصحهگذاریقدرت ستاره
-
3.
نویسنده : سبحانیفرد، یاسر ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1397 - شماره 54 رتبه د (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:مصرف کنندهشبکه های اجتماعیقصد خریداینستاگرام
-
4.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده