پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی
-
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
(20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:اصالت برندرفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برندفرهنگی
-
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : خلیلی پالندی، فرشته ؛
(16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:مزاجخرید آنیمزاج سرد. مزاج گرمزنان
-
نویسنده مسئول : دهقانپوری، حوریه ؛ نویسنده : سرلاب، رقیه ؛ چاوشی، سیدرسول ؛ دنیاپور، حسین ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:عملکرد نوآورانههوش بازاریابیفروشگاه ورزشیآنلاین.رقابتپذیریاطلاعاتبازاررقابتی
-
نویسنده : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ نویسنده مسئول : بحرینی زاد، منیژه ؛
(24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها:قصد خرید بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول
-
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
(14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
-
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:عزتنفساسترس درکشدهمقابلة منفیجنون خرید اینترنتی.استرس