کلمة المفتاح انتظارات / (188 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
52.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
-
53.
مؤلف : فرجی، رسول ؛ بشیری، مهدی ؛ یاوری، یوسف ؛ خوشنویس، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراتمدل سروکوالاداراکاتاماکن ورزشی دانشگاهیکارکناندانشگاه شهید مدنی آذربایجانکاربران
-
54.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ بلاغی اینالو، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1395 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:انتظاراتدادهکاویتحلیل خوشهایبخشبندیبانکداری موبایلیبانک
-
55.
مؤلف : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 7 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
56.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ نوربخش، پریوش ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراترضایت مندیانگیزش شرکت
-
57.
مؤلف : قدرتی، حسین ؛ سردارنیا، خلیل اله ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»تابستان 1395، سال بیستم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 247 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:ایراندانشجویانانتظاراتکاستی هاپژوهشهای علوم سیاسی
-
58.
مؤلف : مقدم حسینی، سامره ؛ طالبی، بهنام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (7 صفحة - من 977 إلی 983 )
-
59.
مؤلف : فرخی، سرور ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 201 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیتحلیل عاملی اکتشافیارزش درک شدهارزش پیشنهادیارزش مورد انتظار مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریانشناساییشناسایی
-
60.
مؤلف : نوروزنیا، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحة - من 161 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- ب (20 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)