keyword هم آفرینی ارزش مشتری / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ Corresponding Author : حسین زاده، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (39 page(s) - From 350 to 388 )
Keywords:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتریCustomer value co-creationService InnovationHospitality Industry
-
2.
Writer : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 3 to 24 )
Keywords:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریCustomer value co creationCustomer repurchaseBrand Engagementdairy industryمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
Writer : عسگری، ناصر ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛ Corresponding Author : حیدری، حامد ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 25 to 52 )
Keywords:هوش هیجانیوفاداری مشتریعملکرد فروشندههمآفرینیارزش مشتریSalesperson PerformanceCustomer Value Cocreationcustomer loyaltyemotional intelligenceمشتریفروشندهفروش
-
4.
Writer : رحمان سرشت، حسین ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 199 to 216 )
Keywords:صنعت بانکداری ایرانتحلیل محتوای کیفیهمآفرینی ارزش سازمانیهمآفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش مشتری
-
5.
Corresponding Author : ابراهیمی، سید عباس ؛ Writer : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 5 to 24 )
Keywords:انگیزشهنجارهای ذهنیهمآفرینیمنطق چیرگی خدماتتجربه برندMotivationSubjective NormsCo|Creationlogic of service dominanceBrand experienceمشتریهـم آفرینـی ارزش مشـتریهـم آفرینـی ارزشبـهمشـتریهـارفتار شهروندی مشتری
-
6.
Writer : رحمان سرشت، حسین ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1397 - شماره 40 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 30 to 52 )
Keywords:روش تحقیق آمیختهحداقل مربعات جزئیهم آفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش سازمانیهم آفرینی ارزش مشتریمشتریمدلارزشبانکمشتریانمهارتتوسعهارزش مشتریارزش راهبردی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- الف (1 Article)