keyword بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 366 to 390 )
Keywords:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارInfluencer MarketingvalueContent analysisbusinesses
-
2.
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:بازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاررسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیبsocial mediaDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencersبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها