keyword Influencer Marketing / (14 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : درودی، هما ؛ محمدی، هادی ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (42 page(s) - From 352 to 393 )
Keywords:کاربرانقصد خریدرسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابی اینفلوئنسرویژگیهای شخصیتی اینفلوئنسرهاPersonality traits of influencersInstagramuserspurchase intentInfluencer Marketingsocial media
-
2.
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیدهInfluencer Marketinginfluencerssocial networkspsychological factorsOpinion Leaders
-
3.
Writer : Alizadeh، Sanaz ؛
Conference:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری Ranking ملی (11 page(s) - From 3452 to 3462 )
Keywords:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
4.
Corresponding Author : گودینی، مریم ؛ Writer : موقر، مرتضی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 page(s) - From 62 to 78 )
Keywords:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaTheme Analysisچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
5.
Corresponding Author : موقر، مرتضی ؛ Writer : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 366 to 390 )
Keywords:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارInfluencer MarketingvalueContent analysisbusinesses
-
6.
Writer : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ Corresponding Author : رحیم پور، امیر ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 45 to 70 )
Keywords:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگرامNetnography ApproachInfluencer Marketingsocial mediaPublishing Industryاینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
7.
Writer : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ Corresponding Author : سیدامیری، نادر ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 page(s) - From 418 to 446 )
Keywords:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذارInfluencer MarketingADO-TCM frameworkPara-social relationshipsBibliometricاجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
8.
Corresponding Author : شیرخدایی، میثم ؛ Writer : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 495 to 518 )
Keywords:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیInfluencer MarketingFUCOM MethodInfluencer selectionInfluencerSocial Media Marketingاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
9.
Writer : مرجانی، محدثه ؛ Corresponding Author : فهیمی فر، اصغر ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 5 to 33 )
Keywords:مک آیور لوپسبازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلیInfluencer MarketingDigital Publishingsocial media
-
10.
Writer : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ Corresponding Author : Khosromanesh، Rahim ؛
Journal:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 page(s) - From 13 to 32 )
Keywords:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination