بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : حسین پور، مهدی ؛ Writer : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
(24 page(s) - From 13 to 36 )
Keywords:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارDigital marketingmeta-synthesis methodInfluencer Marketinginfluencerssocial mediaبازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارها
-
Corresponding Author : کردنائیج، اسدالله ؛ Writer : مشبکی، اصغر ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛
(34 page(s) - From 37 to 70 )
Keywords:تحلیل مضموناﺳﺘﺎرت آپهمآفرینیاقتصاد اشتراکیهم آفرینی ارزشco-creationShared EconomicsStartupsValue co-creationThematic Analysisپلتفرممشتریاطلاعاتارزشکاربرانمضمون
-
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : ناصحی فر، وحید ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ اسلامی پناه، ملیحه ؛
(24 page(s) - From 71 to 94 )
Keywords:سازمانمطالعه کیفیفراترکیبهمآفرینی برندرفتار همآفرینیbrand co-creationco-creation behaviorOrganizationQualitative StudyMeta-synthesisمشتریمدلپژوهشرفتارکدمشتریانروش فراترکیب
-
Writer : پورواحدی، فروغ ؛ رضوانی، مهران ؛ میرسپاسی، نیلوفر ؛ Corresponding Author : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛
(28 page(s) - From 96 to 123 )
Keywords:محصولات خارجیصنعت لوازم خانگیرویکرد آمیختهرفتار شهروندی مشتریCustomer Citizenship BehaviorForeign Products"Home appliance industry". "Mixed Approach"مشتریانمحصولاتمدلمصرفکنندگانلوازمخانگیرفتار شهروندی مشتریان
-
Writer : عمادی، احسان ؛ لندران، سعید ؛ Corresponding Author : قربانی دینانی، حسن ؛
(19 page(s) - From 124 to 142 )
Keywords:تحلیل تملذت گناهلذت پنهانیتبلیغات رسانههای اجتماعیpleasure of guilt : Hidden pleasureSocial media advertisementThematic Analysisتبلیغاتلذتمصاحبهمخاطببازاریابیمحتوای تبلیغ
-
Writer : زندی، محمد احسان ؛ Corresponding Author : ثقفی، فاطمه ؛
(26 page(s) - From 143 to 168 )
Keywords:نوآوریرفتار مصرفکنندهزیستبوم نوآوریتحلیل لایهای علتهااقتصاد اشتراکیSharing EconomyCausal Layered AnalysisInnovation EcosystemInnovationConsumer behaviorسیستمپلتفرمپژوهش
-
Corresponding Author : فانی، مجید ؛ Writer : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
(33 page(s) - From 169 to 201 )
Keywords:اصالت برندداستان سرایی برنداعتماد به برندBrand TrustBrand AuthenticityBrand StorytellingداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal