keyword بازاریابی رسانه های اجتماعی / (38 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سید حسن ؛
Journal:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 237 to 254 )
Keywords:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media Marketingethicsuniversityproblem solvingscientometricsفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (54 page(s) - From 13 to 66 )
Keywords:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندbrand equityKeywords: social media marketingsocial media benefitsBrand experienceرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
Writer : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (11 page(s) - From 32 to 42 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیPotential MarketsMarketing ValuesMarketing
-
4.
Writer : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ Corresponding Author : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 16 to 30 )
Keywords:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media MarketingBrand awarenessConsumer behaviorbrand imagebrand equity
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
Corresponding Author : هرندی، عطاءاله ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 page(s) - From 337 to 365 )
Keywords:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانCompany's social mediaSocial Media MarketingCustomer engagementBrand experienceشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
7.
Writer : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ Corresponding Author : اسلامی، حسین ؛
Journal:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 69 to 88 )
Keywords:بازار فرامکانبازار شبکهاینظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media MarketingRemote MarketNetwork MarketRation Actiongrounded theory
-
8.
Corresponding Author : محمدی، آناهیتا ؛ Writer : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 77 to 88 )
Keywords:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکSocial Media Marketingelectronic word-of-mouth advertisingsocial mediaTourism DestinationMarketing
-
9.
Writer : احدي، فرهاد ؛ تصاعديان، بابك ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (14 page(s) - From 347 to 360 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهی برند
-
10.
Writer : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ Corresponding Author : جعفری، سید محمدباقر ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 1 to 28 )
Keywords:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media MarketingSmall and Medium Enterprises SMEsperformance evaluationBalanced Scorecardمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه