keyword بازاریابی رسانه های اجتماعی / (54 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سید حسن ؛
Journal:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 237 to 254 )
Keywords:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media Marketingethicsuniversityproblem solvingscientometricsفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
Writer : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (11 page(s) - From 32 to 42 )
Keywords:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیMarketingPotential MarketsMarketing Values
-
3.
Writer : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ Corresponding Author : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 16 to 30 )
Keywords:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعیSocial Media MarketingBrand awarenessConsumer behaviorbrand imagebrand equity
-
4.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
Corresponding Author : هرندی، عطاءاله ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 page(s) - From 337 to 365 )
Keywords:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانCompany's social mediaSocial Media MarketingCustomer engagementBrand experienceشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
5.
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (54 page(s) - From 13 to 66 )
Keywords:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندbrand equityKeywords: social media marketingsocial media benefitsBrand experienceرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
6.
Writer : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ Corresponding Author : روستا، علیرضا ؛
Journal:اقتصاد دفاع»زمستان 1402- شماره 30 (29 page(s) - From 93 to 121 )
Keywords:صنعت بانکداریتوسعه پایداربازاریابی رسانههای اجتماعیمشارکت مشتریانCustomer engagementSocial Media Marketingbanking industrySustainable Development
-
7.
Writer : معصومی، فاطمه ؛ سیاوشی، ملیحه ؛ Corresponding Author : بیابانی، حسن ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1402- شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 165 to 196 )
Keywords:Param>بازاریابی رسانههای اجتماعی <شرکتهای کوچک و متوسط <عملکرد <پذیرش تکنولوژی <A Doption of TechnologyPerformanceSmall and Medium EnterprisesSocial Media Marketing
-
8.
Writer : رمرودی، فاضل ؛ میری، علیرضا ؛ رمرودی، فریده ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت Ranking International (8 page(s) - From 385 to 392 )
Keywords:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
9.
Writer : عباس زاده ؛ شاه محمدی، مانا ؛
Conference:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری Ranking ملی (33 page(s) - From 1 to 33 )
Keywords:تبلیغارزش ادراک شدهمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبازاریابی رسانه های اجتماعیبانک کارآفرینمحیط ارائه خدماتحفظ ها به اثبات رسید . مشتریان
-
10.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 47 to 73 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریbrand equitySocial Media Marketingluxury BrandsCustomer responseبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی