keyword رضایت الکترونیکی / (19 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فیروز دهقان، محمد ؛
Journal:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 14 (14 page(s) - From 136 to 149 )
Keywords:عملکرد کسب و کاربازاریابی الکترونیکیرضایت الکترونیکیکسب و کارهای الکترونیکیاطلاعاتمشتریمدل کسب و کار الکترونیککسب
-
2.
Writer : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 page(s) - From 61 to 81 )
Keywords:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریcustomer experienceEase of UseRepurchase IntentionE-satisfactionE-trustقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
3.
Writer : مهرابی، مسعود ؛ فکری، حمیدرضا ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی Ranking International (18 page(s) - From 1312 to 1329 )
Keywords:خدمات الکترونیکی کیفیت رضایت الکترونیکی بانک
-
4.
Writer : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ Corresponding Author : فیروزبخت، محسن ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 237 to 247 )
Keywords:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکیEsatisfactionEtrustthe quality of EserviceOnline shopping
-
5.
Corresponding Author : خلیل نژاد، شهرام ؛ Writer : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 261 to 287 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیElectronics Service SystemsBrand Mental Imageperceived qualityperceived riskelectronic satisfactionمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
6.
Writer : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
Journal:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 page(s) - From 7 to 22 )
Keywords:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
7.
Writer : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 65 to 97 )
Keywords:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیELoyaltyOrganizational FactorEbankingIndividual factorSatisfaction
-
8.
Writer : عشاقی، فرزانه ؛ ذاکری، محمد ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 Ranking B (Azad University (22 page(s) - From 79 to 100 )
Keywords:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیتحکیم رابطه
-
9.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 127 to 140 )
Keywords:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
10.
Writer : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- ب (4 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)