keyword customer experience / (63 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ Corresponding Author : غفاری، محمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 114 to 136 )
Keywords:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتریtourist experienceCustomer JourneyTouchpointscustomer experienceExperiential marketing
-
2.
Writer : Safavieh، Javad ؛ Tabrizian، Biota ؛ Albo Naiemi، Ibrahim ؛ Corresponding Author : Andervazh، Leila ؛
Journal:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 Ranking ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 229 to 246 )
-
3.
Writer : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 116 to 136 )
Keywords:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیScenario Based ExperimentMulti Factor Analysis of Variancecustomer experienceMeta synthesisTouch Pointsمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
4.
Writer : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 page(s) - From 337 to 348 )
Keywords:قصد خرید مجددتجربه مشتریانرضایت مشتریان از برندهم آفرینی برندrepeat purchase intentionbrand cocreationcustomer satisfactioncustomer experience
-
5.
Writer : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 page(s) - From 421 to 433 )
Keywords:وفاداری مشتریتجربه مشتریفناوریهای مالیcustomer loyaltycustomer experienceFinancial Technologies
-
6.
Corresponding Author : عربیون، ابوالقاسم ؛ Writer : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
Journal:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 page(s) - From 50 to 68 )
Keywords:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپاstart-up businessesagilitycustomer experiencebusiness modelInnovation
-
7.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 35 to 72 )
Keywords:کیفیت خدماتسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینارزش درک شده مشتریتجربه مشتریcustomer perceived valuecustomer experienceElectronic customer relationship management (ECRM) systemsOnline business platformsService Quality
-
8.
Writer : Rahmani، Ahmad ؛ Radfar، Reza ؛ Alborzi، Mahmood ؛ Corresponding Author : Sorouri، Majid ؛
Journal:Systems Thinking in Practice»October 2023, Volume 2 , Issue 3 (21 page(s) - From 117 to 137 )
Keywords:Knowledge managementgrounded theorycustomer experienceTheory Buildingfintech
-
9.
Writer : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 Ranking A+ (Azad University (21 page(s) - From 53 to 73 )
Keywords:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتریcustomer experienceomnidirectional distribution channelsproduct information overloadattractiveness of alternative productscustomer retention
-
10.
Writer : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 Ranking A+ (Azad University (21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:تجربه مشتریارزیابی مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریFitting Room TypeEmotional and Behavioral ResponsesCustomer Evaluationcustomer experience
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (24 Article)
- الف (8 Article)
- ج (4 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)
- Conference ملی (1 Article)