keyword تجربه مشتری / (74 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : نوروزی، حسین ؛ Writer : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 page(s) - From 35 to 72 )
Keywords:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینElectronic customer relationship management (ECRM) systemsOnline business platformscustomer perceived valuecustomer experienceService Quality
-
2.
Corresponding Author : عربیون، ابوالقاسم ؛ Writer : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
Journal:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 page(s) - From 50 to 68 )
Keywords:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپاstart-up businessesagilitycustomer experiencebusiness modelInnovation
-
3.
Writer : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 Ranking A+ (Azad University (21 page(s) - From 53 to 73 )
Keywords:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتریcustomer experienceomnidirectional distribution channelsproduct information overloadattractiveness of alternative productscustomer retention
-
4.
Writer : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 Ranking A+ (Azad University (21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords:تجربه مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتریFitting Room TypeEmotional and Behavioral ResponsesCustomer Evaluationcustomer experience
-
5.
Writer : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 87 to 116 )
Keywords:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینیcustomer experience managementcocreation with thecustomerAction Research
-
6.
Writer : دانایی، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 196 to 216 )
Keywords:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتریCustomer intentionsrelationship qualitycustomer experienceprice sensitivitySocial media marketing activities
-
7.
Writer : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ Corresponding Author : نکویی زاده، مریم ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 85 to 108 )
Keywords:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریسTouch PointsMatrix PermanentsGraph theorycustomer experienceMeta-synthesis
-
8.
Writer : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 page(s) - From 61 to 81 )
Keywords:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریcustomer experienceEase of UseRepurchase IntentionE-satisfactionE-trustقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
9.
Writer : نیک بخش، بهرام ؛
Journal:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1402، سال دوازدهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 131 to 154 )
Keywords:سرمایه اجتماعیفروشگاه دیجیتالفروشگاه فیزیکی و مشتریتجربه مشتریcustomer experiencedigital storephysical store and customerSocial Capitalاجتماعیمشتریفروشفیزیکیدیجیتالیمشتریانتعاملات
-
10.
Writer : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ Corresponding Author : اسماعیل پور، حسن ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 page(s) - From 1049 to 1066 )
Keywords:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهintention to return to the storehypermarketcustomer experiencecustomer satisfactionمشتریتجربه
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (28 Article)
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- الف (6 Article)
- B (6 Article)
- ج (3 Article)
- بین المللی (3 Article)
- A+ (2 Article)
- ملی (1 Article)
- A (1 Article)