پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : رجبی فرجاد، حاجیه ؛ Corresponding Author : ترابی، محمدامین ؛
(30 page(s) - From 13 to 42 )
Keywords:فراترکیبادراک دردادراک لذتبازاریابی لذتفراترکیب بازاریابیPleasure MarketingPleasure PerceptionHybrid MarketingPain perceptionHybridدردلذتبازاریابیمحصولمصرفکننده
-
Corresponding Author : جلال زاده، سید رضا ؛ Writer : افرا، محمودرضا ؛
(28 page(s) - From 43 to 70 )
Keywords:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریpurchasesCustomer engagementGamificationCompulsionhopeمشتریکاربرانمشتریان
-
Writer : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ Corresponding Author : نادری بنی، محمود ؛
(30 page(s) - From 71 to 100 )
Keywords:آنتروپی شانونبازاریابی سبزفراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتسبزنماییShannon | EntropyMetaSynthesisCorporate Social ResponsibilityGreen MarketingGreenwashingمحیطمحیط زیستمحصولاتمصرفکنندگانمحصولات سبزشرکت ها
-
Writer : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ Corresponding Author : بختیاری، حسین ؛
(24 page(s) - From 101 to 124 )
Keywords:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهSegmentation of Potential ConsumersData miningClusteringmarket segmentationOrganic productsمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک
-
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
(28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانPurchase Intentionfinancial benefitsGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social Benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
Writer : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛
(31 page(s) - From 153 to 183 )
Keywords:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندbrand experience processCustomer interaction with brancustomerDestructionbrand value coمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
Corresponding Author : رزمی، زهرا ؛ Writer : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
(34 page(s) - From 184 to 217 )
Keywords:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندCustomer Knowledge Managementbrand equitySocial Media MarketingCustomer engagementBrand experienceمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل