keyword corporate image / (20 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Effect of Word-of-Mouth on Customer Patronage Intentions of Financial services: the moderation role of Corporate Image
Journal ArticleWriter : Osei، Francis ؛ Kankam-Kwarteng، Collins ؛ Wilson-Wünsch، Beverley ؛
Journal:International Journal of Business and Development Studies»December 2024, Volume 16 - Number 2 Ranking: ج/ISC (21 page(s) - From 27 to 47 )
Keywords:corporate imagefinancial servicesword-of-mouthPatronage Intentions
-
2.
بررسی تاثیر تصویر ذهنی بر قصد خرید کالای وارداتی با تاکید بر نقش قومگرایی مصرف دانش بنیان
Journal ArticleWriter : حبیبی، محسن ؛ نظری، جواد ؛ Corresponding Author : رجوعی، مرتضی ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1403 - شماره 27 Ranking: ب (21 page(s) - From 62 to 82 )
Keywords:تصویر ذهنی از محصولتصویر ذهنی از کشور مبداقصد خرید کالای وارداتیقومگرایی مصرفتصویر ذهنی از شرکتConsumer EthnocentrismCountry of OriginProduct imagebuying intention of imported productscorporate image
-
3.
وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی
Journal ArticleWriter : قلیتبار، ملیحه ؛ Corresponding Author : فلاح جلودار، مهدی ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 12 (14 page(s) - From 11 to 24 )
Keywords:وظایف بازاریابی سبزمحیط خرده فروشیتصویر شرکتcorporate imageGreen Marketing TasksRetail Environment
-
4.
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان
Journal ArticleWriter : عزیززاده، علی ؛ شیری، نعمت اله ؛ Corresponding Author : مهدیزاده، حسین ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 Ranking: ب/ISC (24 page(s) - From 205 to 228 )
Keywords:تصویر ذهنیرضایت مشترینیت رفتاریمسئولیت اجتماعیPegah's Bazaar Gostar Companycustomer satisfactionResponsibilityBehavioral intentioncorporate image
-
5.
THE ROLE OF CUSTOMER SATISFACTION AND COOPERATION IMAGE IN MEDIATING THE EFFECT OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMER LOYALTY
Journal ArticleWriter : Pande Nyoman Yuliani ؛ I Ketut Rahyuda ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (16 page(s) - From 595 to 610 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactioncustomer loyaltycorporate imagecredit card
-
6.
بررسی تاثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان بانک پارسیان
Journal ArticleWriter : آقامحمد، نسرین ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی Ranking: International (20 page(s) - From 707 to 726 )
Keywords: معادلات ساختاری رفتار مشتریان تصویر شرکتمسئولیت اجتماعیSocial ResponsibilityEquations corporate image intention to behavior customers structural
-
7.
Writer : Gholitabar، Malihe ؛ Fallah Jelodar، Mehdi ؛
Journal:Open Access Journal of Resistive Economics»Spring 2021, Volume 9 - Number 23 ISC (16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:corporate imageChain Storegreen marketing functions
-
8.
شناسایی شاخصهای اثربخش تصویر پردازی سازمانی در صنعت گردشگری ایران با استفاده از رویکرد کیفی
Journal ArticleWriter : فعلی نیا، آزاده ؛ Corresponding Author : کیا کجوری، داود ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1398 - شماره 29 Ranking: ب/ISC (18 page(s) - From 215 to 232 )
Keywords:تصویرپردازیصنعت گردشگریتحلیل محتوای متنیتصویرپردازی سازمانیتکنیک دلفی کیفیqualitative Delphi techniqueTextual content analysistourism industrycorporate imagephotography
-
9.
Relationship between Social Responsibility, as an Ethical Factor and Corporate Image
Journal ArticleWriter : Rahimi kolour، Hossein ؛ Eskandari، Nader ؛
Journal:International Journal of Ethics and Society»Summer 2019, Volume 1 - Number 3 Ranking: ج (11 page(s) - From 47 to 57 )
Keywords:EconomicEthical Responsibilitycorporate imageLegal ResponsibilityPhilanthropic responsibility
-
10.
بررسی تاثیر لوگوی شرکت بر تصویر ذهنی و شهرت شرکت
Journal ArticleCorresponding Author : مهربان، سارا ؛ Writer : راه چمنی، احمد ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) Ranking: A (7 page(s) - From 161 to 167 )
Keywords:شهرتصنعت بانکداریتصویر ذهنیلوگوی شرکتCompany LogoCcorporate reputationcorporate image
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (5 Article)
- ب (3 Article)
- ج (3 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)