keyword Service customization / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
طراحی مدل سفارشیسازی خدمات مشتریان در صنعت بانکداری با نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: بانک ملت)
Journal ArticleWriter : حسنوند، رامین ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ صحت، سعید ؛ Corresponding Author : اسلامبولچی، علیرضا ؛
Journal:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1404 - شماره 11 (12 page(s) - From 5 to 16 )
Keywords:بانک ملتنظریه داده بنیادسفارشیسازی خدماتService customizationBank MellatGrounded theory
-
2.
Corresponding Author : عطریان، نرگس ؛ Writer : حقانی، محمد رضا ؛ مهدیخانی، مهری ؛
Journal:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1400 - شماره 41 Ranking: ب/ISC (35 page(s) - From 28 to 62 )
Keywords:کیفیت عملکردیارزش ویژه برندکیفیت فنیاستانداردسازی خدماتسفارشیسازی خدماتservice standardizationService customizationbrand equityTechnical QualityFunctional Quality
-
3.
Prioritization of Effective Factors on CRM Implementation in Parsian International Hotels Company in Tehran
Journal ArticleWriter : Saeednia، H ؛ Dastjerdi، A ؛ Jafari Sohi، A ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 page(s) - From 13 to 22 )
Keywords:TechnologyKnowledge managementstaffintegrationConsensusSenior ManagersService customization: Customer relationship managementCRM
| Journal (Article count) |
|---|
| Journal مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار 1 |
| Journal مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
| Journal International Journal of Management and Business Research 1 |
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (1 Article)