keyword Service Quality / (264 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 page(s) - From 53 to 86 )
Keywords:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرService QualityServ.QualServise Quality MeasurementCustomer's Expectations and perceptionsIran Airمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
2.
Writer : ديوب، الدکتور محمد عباس ؛ مرهج، الدکتور منذر ؛ الفزاري، محمد بن أحمد ؛
Journal:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2007، دوره 29 - العدد 4 (19 page(s) - From 181 to 199 )
Keywords:التدریبالموارد البشریةالتفکیر الابداعیجودة الخدمةالتفکیر الابتکاریinnovative thinkingService QualityCreative Thinkinghuman resources
-
3.
Writer : جودتی، احمد رضا ؛ جباری بیرامی، حسین ؛ بخشیان، فریبا ؛
Journal:مدیریت سلامت»بهار 1385- شماره 23 ISC (8 page(s) - From 51 to 58 )
Keywords:کیفیت خدماتکوچک سازیخدمات بهداشتی و درمانیرضایت از کار پرسنلMinifyingPersonnel performance satisfactionService QualityHealth Services
-
4.
Writer : الوانی، سیدمهدی ؛ دده بیگی، مینا ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (29 page(s) - From 1 to 29 )
Keywords:کیفیت خدماتهوش عاطفیبانکهای دولتیآموزش هوش عاطفیPublic banksTraining emotional intelligenceService Qualityemotional intelligence
-
5.
Journal:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (9 page(s) - From 116 to 124 )
Keywords:IranDecision makingKnowledge managementService QualityimmigrationFactor analysisInternetExportEntrepreneurshipinvestment opportunitiesFeasibility studyImplementationdividendindustryOrganizational Entrepreneurshipmental imageBook valueFinancing structureCost Leadership StrategyFocus StrategyIntelligentCustomers BehaviorElectronics BankingBank of Tejaratsuccessful main facrorssmall and medium organizationcormany sizesecutity exchangedifferention strategyexperts (elite)econorniccultural and social variablestrade nametrade name developmentemotional intelligentmanagers decision makingdecisions of resource investment in asset sectorsTegran stock exchange
-
6.
Writer : زاهر، بسام ؛ صافیا، غزل ؛
Journal:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2011، دوره 33 - العدد 3 (17 page(s) - From 143 to 159 )
Keywords:ابعاد جودة الخدمةالقدرة التنافسیةرضا العملاءجودة الخدمةService QualityDimension of service QualityClients SatisfactionCompetitive capacity
-
7.
Writer : حموي، فواز ؛ إسماعیل، محمد ؛
Journal:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2011، دوره 33 - العدد 6 (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords:SERVPERFالجودة الکلیةالمصارف الخاصة والعامةرضنا العملاءابعاد جودة الخدمةجودة الخدمةCustomers' satisfactionservice quality dimensionsSERVPEREtotal service qualityprivate and public banksService Quality
-
8.
Writer : مجیدی، عبداله ؛
Journal:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 109 to 136 )
Keywords:کیفیت خدماتشهروندی سازمانیپلیس جامعه محورخدمات پلیسـیOrganizational Citizenship Behavior (OCB)Community oriented policepoliceService Quality
-
9.
Writer : پوراسفدن، قنبرعباس ؛ شجاعی، امیر عباس ؛ Corresponding Author : شیری، مهران ؛
Journal:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (12 page(s) - From 32 to 43 )
Keywords:آموزشکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریشرو کوال(serv qual)فرایند تحلیل سلسه مراتبی(ahp)SERVICE QUALITY LEVEL (SERVQUAL)Service QualityqualitytrainingAnalytical Hierarchy Process
-
10.
Writer : کفاش پور، آذر ؛ زنده دل، احمد ؛ Corresponding Author : خواجه ای، رزیتا ؛
Journal:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1389 - شماره 1 (16 page(s) - From 87 to 102 )
Keywords:مدیریت کیفیت فراگیرهتلبازار محوریکیفیت خدماتmarket orientationService QualityhotelTotal Quality Management
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (62 Article)
- علمی-پژوهشی (57 Article)
- الف (9 Article)
- ج (8 Article)
- بین المللی (3 Article)
- د (2 Article)
- علمی-ترویجی (2 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)