keyword Social commerce / (22 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Hajli، M ؛
Journal:International Journal Of Information Science And Management»May 2012, Volume 10 - Number 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 77 to 98 )
Keywords:Trustweb 2.0TAMSocial commerceEcommerce adoptionSCAM
-
2.
Writer : Hajli، M ؛ Hajli، M ؛ Khani، F ؛
Journal:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 39 to 54 )
Keywords:TrustPLSsocial mediaweb 2.0Social commerceSocial word of Mouth
-
3.
Writer : سهرابی، بابک ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ خداپرست، فرشته ؛
Journal:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1395 - شماره 22 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 163 to 179 )
Keywords:تجارت الکترونیکداده کاویمتن کاویرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیtext miningSocial commerceE CommerceData miningsocial media
-
4.
Writer : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 97 to 120 )
Keywords:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیElectronic trustSocial commerceSocial shopping intentionsocial supportsocial networksاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
5.
Writer : Shanmugam، Mohana ؛ Gheni، Ali Yahya ؛ bin Yusof، Ahmad Fadhil ؛ Karunakaran، Vinitha ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Winter 2019 - Number 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 60 to 75 )
Keywords:Social CapitalSocial commerceEnergy SectorSocial Support Theory (SST)Social Capital, Energy SectorTheory of Planned Behaviour (TPB)
-
6.
Writer : لالوها، غزل ؛ Corresponding Author : میری، عبدالرضا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1398 - شماره 37 Ranking A (Azad University (10 page(s) - From 77 to 86 )
Keywords:تجارت اجتماعیرفتار خرید آنیلذت ادراکشدهتعاملات فرااجتماعیمشابهت کاربرانinstantaneous shopping behaviorsimilarity of usersSocial commerceperceived enjoymentSocial Interactions
-
7.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طاهری، غزاله ؛ ابراهیمی دلاور، فاطمه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 25 to 54 )
Keywords:اعتماد اجتماعیحضور اجتماعیصنعت گردشگریتجارت اجتماعیکیفیت وبسایت های اجتماعیsocial websites qualitySocial PresenceSocial commercesocial trust
-
8.
Writer : جامی پور، مونا ؛ معینی، حسین ؛ بهرامیان، مریم ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 39 to 56 )
Keywords:مدل بلوغرسانه اجتماعیتجارت اجتماعیمدل بلوغ قابلیت یکپارچهارزیابی عملکرد.integrated maturitymaturity modelSocial commerceperformance evaluationsocial media
-
9.
Corresponding Author : جامی پور، مونا ؛ Writer : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 46 to 67 )
Keywords:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتریCustomer Experience Management (CEM)customer experienceSocial commercesocial media
-
10.
Writer : بردبار، عارفه ؛ غنبر طهرانی، نسیم ؛ رجائی هرندی، سعیده ؛ Corresponding Author : عبدالوند، ندا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 895 to 918 )
Keywords:گردشگری اجتماعیوب 0/2تجارت اجتماعیمدل کسبوکارbusiness modelSocial commerceweb 2.0Social tourismوباطلاعاتصنعت گردشگریپژوهش
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (13 Article)
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- الف (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A (1 Article)
- A+ (1 Article)