keyword مدیریت تجربه مشتری / (26 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : رستم کمر ویجویه، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛
Conference:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت Ranking ملی (14 page(s) - From 386 to 399 )
-
2.
Writer : قاضی منش، مروا ؛ ناصرالمعمار، مرضیه ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛ Corresponding Author : اشکانی، امید ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (11 page(s) - From 576 to 586 )
Keywords:مدیریت کیفیتمدیریت تجربه مشتریطرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول
-
3.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
Writer : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 page(s) - From 7784 to 7795 )
Keywords:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementBrand dependencyStructural EquationsMathematical modelوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
5.
Writer : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلیmobile banking industrycustomer experience managementCommercial banks
-
6.
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 23 to 43 )
Keywords:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریKeywords: Customer experience managementCustomer experience management modelcustomer satisfactionThematic Analysisautomotive industryمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
7.
Writer : کرکه آبادی، مهدیه ؛ عالی، مهدی ؛ Corresponding Author : ملک، آتوسا ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 page(s) - From 55 to 67 )
Keywords:تعهد عاطفیوفاداری به برندتجربه نام تجاریتعهد محاسباتیسن مشتریانبانک توسعه و تعاونمشتریمشتریانبــهمــدیریت تجربــه مشــتریمشــتری
-
8.
Writer : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ Corresponding Author : الهوردی، مصطفی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 974 to 1000 )
Keywords:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیE-Banking Service DeviceTesting ModelCustomer Experience Management (CEM)E-Banking servicescustomer experienceمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
9.
Corresponding Author : مختاری، حامد ؛ Writer : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 143 to 178 )
Keywords:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementmeta-synthesis methodcustomer experienceفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
10.
Corresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریخدمات بانکداری الکترونیکیcustomer experienceCustomer Experience Management (CEM)Banking Service DevicesMultilevel Model.E-Banking services
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (14 Article)
- الف (2 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (1 Article)
- Conference ملی (1 Article)