keyword Social network marketing / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : Nazari Hosseinabad، Mohammad ؛ Shahroodi، Kambiz ؛ Corresponding Author : Haghighi، Mohammad ؛
Journal:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 Ranking ب (Ministry of Science (22 page(s) - From 88 to 109 )
Keywords:Interpretive Structural ModelingCompetitive AdvantageSocial network marketingTravel Service Startups
-
2.
Writer : خزائی زاده، حمید ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ محترم، رحیم ؛ Corresponding Author : لطفی زاده، فرشته ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 99 to 115 )
Keywords:شبکههای اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی شرکتیکپارچگی و پاسخگوییSocial Networks / Social Network Marketing / Company's Social Network Marketing Activities /Integration and AccountabilityCompany's Social Network Marketing ActivitiesIntegration and AccountabilitySocial network marketingsocial networks
-
3.
Corresponding Author : حق بین، فریده ؛ Writer : منفرد، نرجس ؛
Journal:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 28 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 29 to 54 )
Keywords:بازاریابی شبکه اجتماعیموکبانگکوکبانگموج کرهای هالیوارمزگان فرهنگی خوراکایرانIranSocial network marketingMuckbangCookbangHallyu Korean WaveFood Cultural Systemخوراکگفتمانکاربرانکنشارزشایرانی
-
4.
Corresponding Author : نظری، مینا ؛ Writer : منتظرقائم، مهدی ؛
Journal:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (19 page(s) - From 12 to 30 )
Keywords:برندروابط عمومیشبکههای اجتماعی مجازیبازاریابی شبکه های اجتماعیبرندینگ سازمانیorganizational brandingPublic RelationsVirtual Social NetworksSocial network marketingBrand
-
5.
Corresponding Author : Soofian، Mohammad ؛
Journal:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 page(s) - From 64 to 74 )
Keywords:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
6.
Corresponding Author : قربی، سیده سمیه ؛ Writer : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 Ranking A+ (Azad University (19 page(s) - From 111 to 129 )
Keywords:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدارSocial network marketingSocial IdentitySocial communicationSustainablePurchase Intention
-
7.
Writer : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ Corresponding Author : زره ساز، محمد ؛
Journal:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 335 to 351 )
Keywords:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعیSocial network marketingUser engagementInstagrampublic library
-
8.
Writer : Serajpour، Sara ؛ Fattahi، Majid ؛ Zameni، Farshideh ؛
Journal:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter 2021, Volume 9 - Number 22 ISC (16 page(s) - From 66 to 81 )
Keywords:Customer engagementSocial network marketingconsumer behavioral intention
-
9.
Writer : نریمانی، ایمان ؛ صراف زاده، مریم ؛ Corresponding Author : زره ساز، محمد ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1399 - شماره 92 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 108 to 129 )
Keywords:کتابخانه عمومیمشارکت کاربراناینستاگرامبازاریابی شبکههای اجتماعیSocial network marketingUser engagementInstagrampublic library