keyword رضایت و وفاداری مشتری / (11 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : تکه ئی، عبدالقادر ؛ Writer : چقر، محمد ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (10 page(s) - From 81 to 90 )
Keywords:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری
-
2.
Corresponding Author : اکبری، جواد ؛ Writer : موسوی زاده، سید رضا ؛ سیدی، سید ایمان ؛
Journal:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:سفارشی سازیرضایت و وفاداری مشتریاستانداردسازی خدماتمشتریاستانداردسازیمشتریانخدماتوفاداری مشتریسفارشی سازی خدمات
-
3.
Writer : پناهی، منصور ؛ رمضانی راد، فرزاد ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 3 (19 page(s) - From 138 to 156 )
Keywords:داده کاویخوشهبندیباشگاه مشتریانرضایت وفاداریمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت و وفاداری مشتری
-
4.
Corresponding Author : وانی شجاع، نوشین ؛ Writer : فتاحی، مجید ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (7 page(s) - From 71 to 77 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی سبزرضایت و وفاداری مشتریcustomer satisfaction and loyaltyCustomer relationship managementGreen Marketing
-
5.
Writer : غفوری آغمیونی، سمانه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (12 page(s) - From 81 to 92 )
Keywords:رضایت و وفاداری مشتریدرک سهولت استفاده و امنیتدرک مفید بودن در مشتریاناعتماد مشتریان به سایت بانکداری الکترونیکStochastic forest algorithmLogisticsBankruptcyFinancial reportingprediction model
-
6.
Writer : بینا، سمیه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 19 (جلد سوم) (13 page(s) - From 32 to 44 )
Keywords:سهولت استفادهاعتماد مشتریاننگرش افرادآگاهی از خدماترضایت و وفاداری مشتری
-
7.
Corresponding Author : ارشاد، سحر ؛ Writer : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 page(s) - From 75 to 84 )
Keywords:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستارService OrientationCustomer Satisfaction & loyaltyService QualityCustomer OrientationHyperstar
-
8.
Writer : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
Journal:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1393، سال سوم - شماره 3 و 4 (8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:تصویر ذهنیانتظاراتکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهرضایت و وفاداری مشتریانعملکرد مدیریت ارتباط با مشتریانمشتریمشتریانرضایت مشتریبانکوفاداری مشتری
-
9.
Writer : شاهین، آرش ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی، محمد صادق ؛
Journal:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1393 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 125 to 142 )
Keywords:تحلیل پوششی دادههابانککاراییوفاداری به برندمشتریرضایت و وفاداری مشتریمشتریانصادراترضایت مشتریاندازهگیری کارایی
-
10.
Writer : دهقانی سامانی، نسترن ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 155 to 168 )
Keywords:مدلمشتریصنعت خودرووفاداریLoyaltyشاخص رضايتmodelcustomerرضایت مشتریشاخصشاخص رضایت مشتریرضایت و وفاداری مشتریکیفیتسنجش
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)