زمستان 1391 - شماره 11
-
Writer : میرسپاسی، ناصر ؛ معمارزاده، غلام رضا ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ نجف بیگی، رضا ؛ Corresponding Author : علی زاده، مهدی ؛
(6 page(s) - From 1 to 6 )
Keywords:تعالیسازمان دولتیمدل¬های تعالی سازمانیExcellenceExcellence ModelsPublic Organization
-
Writer : حیدرزاده، کامبیز ؛ Corresponding Author : عبقری، مریم ؛
(9 page(s) - From 7 to 15 )
Keywords:مرکز خریدخرده فروشیرضایت¬مندی مشتریانعوامل جذابیتattractiveness factorscustomer satisfactionShopping centerRetailing
-
Writer : عباسی، طیبه ؛ حسن پور، شهریار ؛ Corresponding Author : حسنعلی پور هریس، رحمن ؛
(7 page(s) - From 17 to 23 )
Keywords:توانمندسازیتعهد سازمانیEmpowermentOrganizational commitment
-
Corresponding Author : طالقانی، محمد ؛ Writer : حمیدی، ناصر ؛ موسوی فر، سید علیرضا ؛
(8 page(s) - From 25 to 32 )
Keywords:PPMممیزی فرآیندممیزی محصولتحویل به موقعهزینه¬های کیفیتاثربخشی کلی تجهیزاترضایت¬سنجی مشتریانAHP و EFQMTOPSISتامین کنندگانمنطق رادارAHPradarTOPSISEFQMAutomotive Industry Requirement Indices
-
Corresponding Author : داناصفهانی، زهره ؛ Writer : طاهرپور، حبیب اله ؛
(17 page(s) - From 33 to 49 )
Keywords:توانمندسازیاجراخط مشیفصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوریChapter nine f of civil services management ActEmpowermentStrategyExecution
-
Writer : اکبری مقدم، بیت اله ؛ جعفری، فرزانه ؛ Corresponding Author : بهبودی، مهدی ؛
(10 page(s) - From 51 to 60 )
Keywords:بانکداری الکترونیکیانگیختگیتبلیغات اینترنتیخوشایندیpleasurearousalInternet AdvertisingInternet Banking
-
Corresponding Author : جواهری زاده، ناصر ؛ Writer : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
(11 page(s) - From 61 to 71 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیتflexibility of servicesafter ticket sales servicesSatisfactionQuality of Services
-
Writer : سلیمانی، محمد ؛ صادق فیضی، جعفر ؛ پاشازاده، یوسف ؛ برزگر قره باغ، جعفر ؛
(9 page(s) - From 73 to 81 )
Keywords:انگیزششخصیتآگاهیاعتمادکیفیت تسهیم دانشKnowledge sharing qualityTrustMotivationpersonalityAwareness