تابستان 1397 - شماره 27 Ranking A+ (Azad University)
-
Corresponding Author : پاشازاده، مهدی ؛ Writer : نظم فر، حسین ؛ عزت پناه، بختیار ؛
(16 page(s) - From 1 to 16 )
Keywords:گردشگریشمس تبریزیجامعه محلیشهرخویآزمون t- testShahrkhviShams TabriziTestLocal communityTTourism
-
Corresponding Author : پوربلیغی، مجید ؛ Writer : حجازی، رخشاد ؛
(18 page(s) - From 17 to 34 )
Keywords:ارزشگذاریقشماستان هرمزگانژئوپارکروش هزینه سفرCost of travel methodQeshmValuationGeoparkHormozgan province
-
Corresponding Author : جهان تیغ پور، علی ؛ Writer : شفیعی، محمد رضا ؛ علیجانی علیجانی وند، رقیه ؛
(16 page(s) - From 35 to 50 )
Keywords:گردشگری""جذب گردشگر""CFS""استان سیستان و بلوچستانگردشگری""جذب گردشگر""CFS""استان سیستان و بلوچستان: tourism""attract tourism""cfs1"" sistan&baluchestan province
-
Corresponding Author : سجودی، سکینه ؛ Writer : آقازاده، فیروز ؛ نقی زاده، فهیمه ؛ اخوان، لیلا ؛
(18 page(s) - From 51 to 68 )
Keywords:اقلیم گردشگریشاخص اقلیم آسایش گردشگریسیستم اطلاعات جغرافیایی GISشاخص دمای فیزیولوژیکTourism Climate Comfort IndexPhysiological Equivalent Tourism Climate IndexGeographic Information System GIS
-
Corresponding Author : مافی فروتن، حسن ؛ Writer : جاودان، مجتبی ؛
(18 page(s) - From 69 to 86 )
Keywords:گردشگری شهریمدل کانوشهر قمآزمون T تک نمونه ایرضایتمندی دیدار کنندگانVisitor SatisfactionKano Modelurban tourismQom cityone sample t test
-
Corresponding Author : صلاحی اصفهانی، گیتی ؛
(12 page(s) - From 87 to 98 )
Keywords:استان مرکزیتوسعه پایدار روستاییگردشگری کشاورزیانار دهکده قردینPomegranate Village of Qardinrural sustainable developmentMarkazi provinceAgricultural Tourism
-
Corresponding Author : قادری، اسماعیل ؛ Writer : قدمگاهی، سید ناصر ؛
(12 page(s) - From 99 to 110 )
Keywords:خراساننیشابورگردشگری فرهنگیبازاریابی گردشگریگردشگری ادبیCultural tourismtourism marketingNeyshaburLiterary TourismKhorasan
-
Corresponding Author : موسوی جد، سید محمد ؛ Writer : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
(20 page(s) - From 111 to 130 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریcustomer satisfactioncustomer loyaltyquality of service