بهار 1394 - شماره 11 Ranking Science-Research
-
رابطۀ رشد حرفهای، حمایت سرپرست و توانمندسازی با نگرشهای شغلی و رفتارهای مدنی- سازمانی کارکنان ستاد سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور
Writer : سلیمی، مهتاب ؛ فرضی، حسین ؛
(12 page(s) - From 7 to 18 )
Keywords: حمایت سرپرست توانمندسازی سازمان آموزش فنی و حرفهای رشد حرفهای رفتارهای مدنی نگرشهای شغلی Empowerment Organizational Citizenship Behaviors Job Attitudes : Professional development Leadership support Iran TVTO.
-
بررسی تاثیر آموزشهای فنی و حرفهای بر توانمندسازی زنان
Writer : قدسیان، حسین ؛ ملامحمدی، مجید ؛ شاه حسینی، زهرا ؛
(14 page(s) - From 19 to 32 )
Keywords: توانمندسازی زنان آموزشهای فنی و حرفهای مهارتآموزی منابع انسانی. Women Empowerment Skill Training Human resources. TVT
-
بررسی نقش آموزشهای مهارتی بر میزان اشتغال دانشآموختگان دانشگاهی با کمک تکنیک معادلات ساختاری
Writer : قاسمیان، الهام ؛
(15 page(s) - From 33 to 47 )
Keywords: بیکاری اشتغال تکنیک معادلات ساختاری آموزشهای مهارتی آزمون پیرسون. Structural equation modeling technique Unemployment Employment Skill Training Pearson test
-
ارائۀ مدلی برای ارزیابی و تبیین جایگاه سیستم یادگیری الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور
Writer : اولیایی، خداداد ؛ رمضانی اسفدن، علی ؛ جهان تیغی، محمد ؛ شیرزادی، رسول ؛
(17 page(s) - From 49 to 65 )
Keywords: سیستم یادگیری الکترونیکی ملاکهای سنجش یادگیری الکترونیکی شناسایی و ارزیابی سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور Iran TVTO E-learning system Measuring criteria of e-learning system Identification and evaluation
-
ارائۀ مدلی کاربردی برای بهسازی نظام سنجش مهارتهای عملی آموزش فنی و حرفهای کشور
Writer : سلیمی، قاسم ؛ محمدی، مهدی ؛ رضایی، اشرف ؛
(31 page(s) - From 67 to 97 )
Keywords: آموزش فنی و حرفهای مدل. سنجش مهارت عملی Skill assesment TVT model
-
بررسی کیفیت آموزشهای مهارتی بازار محور در ادارۀ کل آموزش فنی و حرفهای استان اصفهان بر اساس مدل سروکوال
Writer : فروزش، علی ؛ کریمی، منیژه ؛ امینی، اعظم ؛ خنجری، سعید ؛
(12 page(s) - From 99 to 110 )
Keywords: ارزیابی کیفیت ارائۀ خدمات آموزش بازارمحور آموزش فنی و حرفهای رضایت مشتری. Technical and vocational training (TVT) Market-oriented skill training Customer satisfaction. Evaluation Service Quality
-
ارائۀ یک چارچوب پیشنهادی از ملاحظات شایستهمحوری کارگزاران روابط عمومی در ایران
Writer : رنجبر، محبوبه ؛ نیرومند، پوراندخت ؛
(24 page(s) - From 111 to 134 )