بهار 1401- شماره 5 Ranking B (Azad University)
-
ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان توربینها برای مزارع بادی با استفاده از رویکرد تلفیقی ایاچپی و تاپسیس با هدف توسعه پایدار صنعت برق
Corresponding Author : عباسیان، محمد ؛ Writer : نهاوندی، نسیم ؛
(24 page(s) - From 4 to 27 )
Keywords: تصمیمگیری چندمعیاره توربین بادی مزرعه بادی توسعه پایدار صنعت برق Sustainable Development of Electricity Industry Multi-Criteria Decision Making Wind farm Wind Turbine
-
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر نوآوری و معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید (مورد مطالعه: شرکت بیمه البرز)
Writer : هاشمی، سیده راحیل ؛ Corresponding Author : کمالی راد، اسماعیل ؛
(12 page(s) - From 33 to 44 )
Keywords: تفکر استراتژیک شرکت بیمه البرز نوآوری در محصول و خدمات معرفی محصولات و خدمات جدید Product and Service Innovation Introduction of New Products and Services Alborz Insurance Company strategic thinking
-
بررسی رابطه ویژگیهای مدیرعامل و ترکیب تعاملی آنها با نوسان ریسک مالی
Writer : میرآئیز، سید مهدی ؛ Corresponding Author : وقفی، سید حسام ؛
(16 page(s) - From 48 to 63 )
Keywords: نفوذ مدیرعامل تجربه مدیرعامل نوسان ریسک مالی توانایی مدیر عامل Financial Risk Volatility CEO Ability CEO influence CEO experience
-
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه مشتری بر قصد وفاداری و قصد مشارکت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی بانیمد)
Writer : اله وردی، زهرا ؛ Corresponding Author : لندران اصفهانی، سعید ؛
(22 page(s) - From 69 to 90 )
Keywords: کیفیت رابطه تجربه مشتری بازاریابی رسانههای اجتماعی قصد مشارکت قصد وفاداری Social Media Marketing Loyalty intention Participation Intention relationship quality customer experience
-
تاثیر همهگیری کرونا بر تعادل مالی و حجم تجارت خارجی ایران
Corresponding Author : گرجی، لیلا ؛
(14 page(s) - From 94 to 107 )
Keywords: اقتصاد تجارت خارجی کرونا ویروس کرونا تعادل ملّی National Balance Coronavirus Corona Economy Foreign Trade
-
بررسی استراتژیهای وفادارسازی و ارتباطات شفاهی مشتریان محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان برند آدیداس در عراق)
Writer : نوری راضی العوادی، فرح ؛ شعرباف عیدگاهی، احمد ؛ Corresponding Author : بهبودی، امید ؛
(20 page(s) - From 113 to 132 )
Keywords: ارتباطات شفاهی محصولات ورزشی استراتژیهای وفادارسازی برند آدیداس عراق Iraq Loyalty Strategies Adidas Brand word of mouth communication Sports Products
-
ارزیابی کیفیت خدمات آموزش مجازی و تاثیر آن بر رضایت گیرندگان خدمت (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
Writer : حاج پور، صوفیا ؛ میرشکاری، فائزه ؛ Corresponding Author : رهدار، محبعلی ؛
(10 page(s) - From 136 to 145 )
Keywords: رضایت کیفیت خدمات آموزش مجازی Satisfaction Service Quality Virtual Education