زمستان 1400-شماره 4 Ranking C (Azad University)
-
مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی
Corresponding Author : ابراهیمی، مریم ؛ Writer : یگانگی، سید کامران ؛
(25 page(s) - From 4 to 28 )
Keywords: سیستم بانکی خدمات بانکی وفاداری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان Loyalty Banking System Banking services Electronic Customer Relationship Management
-
نقش پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر وفاداری برند (مورد مطالعه پلتفرم دیوار و شیپور در ایران)
Writer : میرزایی ازندریانی، آیه ؛ Corresponding Author : آریا، کیومرث ؛
(26 page(s) - From 33 to 58 )
Keywords: پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاین کالاهای دست دوم رضایت مشتری وفاداری به برند brand loyalty Collaborative Online Redistribution Platforms Uustomer Satisfaction Second-Hand Goods
-
تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع
Corresponding Author : شیشه بری، علیرضا ؛ Writer : شجاعی، امیدعلی ؛
(17 page(s) - From 62 to 78 )
Keywords: مدیریت کیفیت جامع اثربخشی سازمانی مدیریت زنجیره تامین Supply Chain Management Total Quality Management organizational effectiveness
-
واکاوی و الویتبندی کیفیت خدمات هتلهای 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022)
Corresponding Author : مدنی، امیرمحسن ؛ Writer : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
(22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords: خلاقیت کیفیت خدمات سبک طراحی هتل پنج ستاره Design Style Five-Star Hotel Service Quality Creativity
-
شناسایی شاخصهای بومی بهینه سازی فرآیند مدیریت استعداد در ایران (مورد مطالعه: پالایشگاه گاز فجر جم)
Writer : خلیلی، عبدالجواد ؛
(25 page(s) - From 110 to 134 )
Keywords: آموزش انضباط عوامل سیاسی مدیریت استعداد جبران خدمت service compensation education discipline Talent Management Political factors
-
تأثیر بهکارگیری سیستمهای کاربردی سازمانی در ایجاد همسویی خدمات بانک با فناوری اطلاعات در سیستم مدیریت بانکداری بانکهای صادرات
Corresponding Author : رنجبریان، رسول ؛ Writer : بهرامی، محمدرضا ؛
(24 page(s) - From 139 to 162 )
Keywords: فناوری اطلاعات خدمات بانکی سیستمهای کاربردی سازمانی Organizational Application Systems Information technology Banking services
-
بررسی نقش توانمندسازها برای دستیابی به چابکی سازمانی با استفاده از رگرسیون چندگانه
Writer : احتشام راثی، رضا ؛ Corresponding Author : مهری نمک آورانی، امید ؛
(24 page(s) - From 167 to 190 )
Keywords: چابکی رگرسیون چندگانه توانمندسازها چابکی سازمانی قابلیتهای چابکی Agility Attributes organizational agility Multiple Regression agility Enablers