زمستان 1401- شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science)
-
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی)
Writer : بشیر، حسن ؛ میرشکاری سلیمانی، امین ؛ Corresponding Author : تمدن، امیررضا ؛
(34 page(s) - From 3 to 36 )
Keywords: افکار عمومی عربستان سعودی تحلیل شبکه توییتر دستکاری اجتماعی Social Manipulation SocialNetwork Analysis Saudi Arabia public opinion Twitter Iran
-
سرمایه اجتماعی آنلاین در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بررسی و تحلیل دیدگاه های مخالف و موافق
Corresponding Author : طاهری، فاطمه ؛
(33 page(s) - From 38 to 70 )
Keywords: سرمایه اجتماعی شبکههای اجتماعی آنلاین سرمایه اجتماعی آنلاین جوامع آنلاین virtual communities. Online social capital Social Capital online social networks
-
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی
Corresponding Author : رمضانی، یوسف ؛ Writer : رجب زاده، محسن ؛ رئوف سلامتی، مهناز ؛
(24 page(s) - From 73 to 96 )
Keywords: مدیریت دانش شبکه های اجتماعی تسهیم دانش تمایل به تسهیم دانش Tendency toshare knowledge Knowledge management social networks Knowledge Sharing
-
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)
Writer : کارانجام، سیده شیما ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
(55 page(s) - From 99 to 153 )
Keywords: حکمرانی خوب مدیریت رسانه شبکه های اجتماعی مدل ذهنی زیمت علوم اعصاب در مدیریت Zimet Neuroscience in Management media management good governance social networks mental model
-
تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان
Writer : روشنیان رامین، محسن ؛ دلاور، علی ؛ رستگارپور، حسن ؛ Corresponding Author : علی آبادی، خدیجه ؛
(24 page(s) - From 157 to 180 )
Keywords: بازی رایانه ای واژه های کلیدی: خلاقیت بازی رایانه ای معمایی Puzzle Game. Creativity computer game
-
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ Writer : بشیرپور، مهدی ؛
(27 page(s) - From 182 to 208 )
Keywords: تبلیغات در بازیهای دیجیتال محتوای تبلیغات دیجیتال یادآوری تبلیغات دیجیتال تطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتال بازاریابی دیجیتال Digital marketing Digital Advertising Content In-Game Advertising DigitalAdvertising Reminders Advertising Compliance With Digital Gaming
-
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین
Writer : خالقی محمدی، حمیده ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ Corresponding Author : مظفری، افسانه ؛
(27 page(s) - From 210 to 236 )
Keywords: نگرش شبکه های اجتماعی رسانه های نوین مدل کوشش درخور واژه های کلیدی: معلول Elaboration Likelihood Model (ELM). modern media attitude social networks disabled
-
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد
Corresponding Author : امیرپور، مهناز ؛ Writer : طالب دوست، مریم ؛
(30 page(s) - From 326 to 355 )
Keywords: دانشجویان هویت اجتماعی سبک زندگی شبکه های اجتماعی مجازی دانشگاه فرهنگیان مشهد Mashhad University of Cultural Sciences students lifestyle Virtual Social Networks Social Identity
-
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی
Writer : معراجی اسکویی، شعله ؛ دلاور، علی ؛ Corresponding Author : سلطانیفر، محمد ؛
(27 page(s) - From 358 to 384 )
Keywords: رهبری فکری شهرت و جذابیت تاثیرپذیری کاربران انتشار فراخوان ها کنش اجتماعی شبکه های اجتماعی social media Social Action Opinion leadership Reputationand Attractiveness Users’ Influenceability Dissemination of Calls forSocial Action
-
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی)
Writer : دلیری، جواد ؛ خانیکی، هادی ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : سلطانیفر، محمد ؛
(49 page(s) - From 387 to 435 )
Keywords: دیجیتالی شدن رسانه های نوین اتاق خبر همگرایی رسانه ای پلتفرم digitalization Newsroom Platform New media
-
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی
Corresponding Author : قبله زاده، سیدحسام ؛ Writer : افشانی، سیدعلیرضا ؛ اسلامی، حسین ؛
(31 page(s) - From 437 to 467 )
Keywords: جوانان شایعه فضای مجازی اخبار باورپذیری Credibility Rumor Youth news Cyberspace
-
بررسی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکههای اجتماعی
Corresponding Author : محمدی، مصطفی ؛ Writer : اسدی، شکوفه ؛
(23 page(s) - From 302 to 324 )
Keywords: گردشگری عوامل بازدارنده شبکههای اجتماعی عوامل تسهیلکننده Facilitators deterrents social networks Tourism
-
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال)
Corresponding Author : محمدی، سردار ؛ Writer : زارعی، آرش ؛
(23 page(s) - From 278 to 300 )
Keywords: هویت تیمی رسانههای اجتماعی قصد حضور هواداران تیم استقلال رضایت Satisfaction Intention To Attend Esteghlal Fans social media Team Identity
-
تأثیر استفاده از رسانههای نوین بر مدیریت بدن زنان باشگاهی با میانجیگری پذیرش اجتماعی
Corresponding Author : حیدری، آرمان ؛ Writer : دستیار، وحید ؛ جعفری، فاطمه ؛
(37 page(s) - From 239 to 275 )
Keywords: زنان اینترنت پذیرش اجتماعی ماهواره مدیریت بدن BodyManagement women Internet Satellite social acceptance