زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Corresponding Author : فلاح، محمدرضا ؛ Writer : معینی، حسین ؛ حافظی، اسما ؛
(26 page(s) - From 13 to 38 )
Keywords:نوآوری استراتژیککسبوکارهای نوپااقدامات نوآورانه مقیاسپذیرهمافزایی نوآورانه تکرارپذیردادهبنیاد گلیزریscalable innovative measuresrepeatable innovative synergyGlyzeri databasStartstrategic innovationup businessesنوآوریکسب و کارهای نوپابازارکدگذاریپژوهشInnovation
-
Corresponding Author : شیخ، رضا ؛ Writer : صنفی، سهیلا ؛ ساری خانی، فاطمه ؛
(24 page(s) - From 39 to 62 )
Keywords:برون سپاریکلاسه بندیتکنیک چندمعیارهنمایه های مرجعپرومسورتReference optionsReference profilesPromsortClassificationOutsourcingارزیابیپرامتینمایهگزینۀ
-
Corresponding Author : حسین زاده شهری، معصومه ؛ Writer : منصوری نظرقلی، پریسا ؛ قاسمی، مائده ؛
(23 page(s) - From 63 to 85 )
Keywords:اثرات شبکهوفاداری کاربران پلتفرماقتصاد مقیاس سمت تقاضااعتماد بازیگران سمت تقاضارقابت تهاجمیLoyalty of platform usersside economies of scaleTrust of demand side actorsAggressive competitionDemandNetwork effectsپلتفرمکاربرانمشتریوفاداریمشتریانوفاداری کاربرانکسب و کارهای پلتفرمیاینترنتی
-
Corresponding Author : زهره وندیان، کریم ؛ Writer : شیروانی، طهماسب ؛
(23 page(s) - From 86 to 108 )
Keywords:عوامل سازمانیعوامل محیطیعوامل ساختاریعوامل بنیادیباشگاههای فوتبالstructural factorsOrganizational Factorsenvironmental factorsfootball clubsFundamental Factorsشایستگیمدیرانشایستگیهابازاریابیباشگاهفوتبال
-
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
(45 page(s) - From 109 to 153 )
Keywords:مدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bتئوری داده بنیادعملیات و فرآیند بازاریابی B2BMetaSynthesisB2B marketing maturity modelB2B marketing operation and ProcessB2B market tools and platformKey B2B performance indicatorsgrounded theoryمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
Writer : کیانی گهر، محمد حسین ؛ کردحیدری، راحیل ؛ Corresponding Author : سنگری، نگین ؛
(22 page(s) - From 154 to 175 )
Keywords:صنعت مخابراتاستراتژی بیشفروشیفروش مکملنظریة چشمداشتUpsellingProspect TheorySellingTelecommunication industrycrossمشتریاستراتژیمدلمشتریانروشپژوهشپولخطخدماتارزش
-
Writer : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ Corresponding Author : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
(28 page(s) - From 176 to 203 )
Keywords:وابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برندبرندBrandBrand Personality Appealconsumer emotional dependenceunderstanding of brand globalityunderstanding of brand luxuryدرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه