-
1.
Writer : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 page(s) - From 239 to 249 )
-
2.
Writer : رحمانی، طاهره ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 page(s) - From 33 to 42 )
Keywords:بازاریابیصنعت بانکداریبازاریابی سبزبانکمحیط زیستبازاراطلاعات
-
3.
Writer : عابدی، فتانه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:ارزش درک شدهکیفیت درک شدهرضایتمندی مشتری و قصد خرید مجددفروشگاهمشتریقصد خرید مجددرضایت مشتریدرکمشتریانروش
-
4.
Writer : علینوری، زهرا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:بازاریابیبازاریابی ویروسیصنعت خدماتمشتریپیاممحصولخدماتتبلیغات
-
5.
Writer : اصلی بیگی، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 page(s) - From 77 to 94 )
Keywords:بانک تجارتمشتری مداریعملکرد بازاررقیب گرایینوآوری در خدماتبهبود خدماتمشتریبانکرقیب مداری
-
6.
Writer : خوینی، فاطمه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (9 page(s) - From 76 to 84 )
Keywords:اعتمادرضایت مشتریآگاهی از برندسبک های ارتباطی غیر رسمیمشتریرفتار فروش اخلاقیبیمهفروشاعتماد مشتریمشتریانرضایت
-
7.
Writer : داودی سالستانی، علی ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (17 page(s) - From 203 to 219 )
Keywords:نوآوریبازارگراییشرکت های کوچک و متوسطموفقیت محصول جدیدهمکاری های درون سازمانی
-
8.
Writer : کاظمی، حمید ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (7 page(s) - From 60 to 66 )
Keywords:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و وفاداری الکترونیکیمشتریرضایت مشتریالکترونیکیکیفیت خدماتوفاداریمشتریان
-
9.
Writer : تاروردی، یعقوب ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (14 page(s) - From 22 to 35 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهتمایل به خریداعتبار نام تجاریخطر ادراک شدههزینه های اطلاعات ذخیره شدهارزش ادراک شده برای پول،مشتری
-
10.
Writer : دلیر، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 page(s) - From 133 to 142 )
Keywords:تفکر بازاریابی سبزقیمت سبزتبلیغ سبزمکان سبزمحصول سبزعملکرد سازمانی و جذب مشتریان سبزجذب مشتریعملکرد سازمانیبازاریابی سبزجذب مشتریان