-
1.
Corresponding Author : شادی وند، اعظم ؛ Writer : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 117 to 128 )
Keywords:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برندBrand ComparisonMarketing mixbrand loyaltybrand equity
-
2.
Corresponding Author : منظمی، امیرحسین ؛ Writer : آقایی، نجف ؛ رومیانی، مراد ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 819 to 848 )
Keywords:برندارزش ویژه برندوفاداری تماشاگراناصالت برندباشگاه والیبال بانک سرمایهSarmayeh Bank volleyball clubspectator loyaltyBrand Authenticitybrand equityBrand
-
3.
Corresponding Author : بنسبردی، علی ؛ Writer : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 9 to 21 )
Keywords:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادارFan's Team Identification.brand loyaltyBrand extensionbrand equityBrand Association
-
4.
Corresponding Author : ناظمی، علی ؛ Writer : احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ امیری، مجتبی ؛
Journal:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1015 to 1034 )
Keywords:برندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندپیشنیازهانظریۀ دادهبنیاد کلاسیکclassical grounded theoryfootball proBrandingbrand equityLeaguePrerequisites
-
5.
Corresponding Author : فتحیان، روح الله ؛ Writer : الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 161 to 180 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای اجتماعیارزش ویژه برندکالاهای ورزشیورزشکاران مشهورSports celebritypromotionalSporting goodsbrand valuesocial networks
-
6.
Writer : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 119 to 140 )
Keywords:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریConsumer Brand EmbarrassmentBrand PositionCongruence between Brand Personality and Customerbrand equityFuzzy Expert SystemBrand performanceفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
7.
Corresponding Author : کوزه گر کالجی، لطفعلی ؛ Writer : اقایی، پرویز ؛ دلالت، مراد ؛ محمدی، حیدر ؛
Journal:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 125 to 138 )
Keywords:صنعت گردشگریبانهارزش ویژه برندوفاداری گردشگرانbrand equityTourists’ LoyaltyBaneh Citytourism industry