keyword Brand Association / (19 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
The role of strategic branding in sustainable competitiveadvantage
Writer : MolkAra، Melika ؛
Journal : Business Management and Entrepreneurship » September 2022, Volume 1 - Number 1 (5 page(s) - From 6 to 10 )
Keywords: Brand Association Sustainable Competitive Advantage Branding Process Brand performance Strategic branding Strategic scope
-
2.
مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیلدهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری )
Writer : قمی اویلی، زینت ؛ مران جوری، مهدی ؛ رحمتی، مریم ؛ Corresponding Author : تقی پوریان، محمد جواد ؛
Journal : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 91 to 112 )
Keywords: فراترکیب ارزش ویژه برند بعد نگرشی رویکرد مبتنی بر مشتری Brand profitability brand love Meta brand equity Brand Association Synthesis Technique
-
3.
Assessing the Brand Equity of Majid Brand in Comparison with Nike from the Perspective of Iranian Consumers
Corresponding Author : Rezaei، Morteza ؛ Writer : Sharifian، Esmaeil ؛
Journal : new studies in sport management » Spring 2021, Volume 2 - Number 2 Ranking ب (Ministry of Science (10 page(s) - From 192 to 201 )
Keywords: Brand awareness brand loyalty perceived quality Brand Association Iranian consumers Sport Goods
-
4.
تاثیر ارزش ویژه برند و هویت تیمی هواداران بر گسترش برند تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس
Corresponding Author : بنسبردی، علی ؛ Writer : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
Journal : پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش » زمستان 1399 - شماره 44 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 9 to 21 )
Keywords: وفاداری به برند ارزش ویژة برند تداعی برند گسترش برند هویت تیمی هوادار Fan's Team Identification. brand loyalty Brand extension brand equity Brand Association
-
5.
بررسی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران بر اساس ارزش ویژه برند تیمهای ملی مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال
Corresponding Author : بینا، شهناز ؛ Writer : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
Journal : مدیریت و توسعه ورزش » بهار 1399 - شماره 21 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 171 to 185 )
Keywords: تداعی برند آگاهی برند ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر رفتار خرید Brand awareness spectators based brand equity Brand Association Purchasing behavior
-
6.
نگاشت شبکهی تداعیهای برند نزد مراجعهکنندگان با استفاده از نقشۀ مفهومی برند (BCM) مورد مطالعه: پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
Writer : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
Journal : پردازش و مدیریت اطلاعات » پاییز 1397 - شماره 93 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 207 to 244 )
Keywords: تصویر ذهنی از برند تداعیهای برند نقشههای ذهنی برند نقشهی مفهومی برند نگاشت شبکهی تداعیهای برند. Brand maps Brand association network. Brand Concept Map brand image Brand Association
-
7.
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند علی دایی)
Writer : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
Journal : جغرافيا و روابط انساني » تابستان 1397 - شماره 1 (19 page(s) - From 218 to 236 )
Keywords: آگاهی ازبرند وفاداری به برند تداعی برند کیفیت ادراک شده تصویر برند Brand awareness brand loyalty perceived quality brand image Brand Association
-
8.
Brand Positioning of the Sport Sciences Research Institution of Iran using Perceptual Mapping Technique
Writer : Rasooli، Seyed Mehdy ؛ Bkhsheshi، Mahmood Fazel ؛ Zareian، Hossein ؛
Journal : Annals of Applied Sport Science » Spring 2018, Volume 6 - Number 1 (11 page(s) - From 103 to 113 )
Keywords: Brand awareness Branding Brand Association Perceptual Maps Sport Sciences Research Institution
-
9.
تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانسهای مسافرتی شهر تهران)
Writer : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
Journal : مطالعات مدیریت گردشگری » بهار 1397 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 57 to 82 )
Keywords: آگاهی از برند ارزش ویژه برند وفاداری برند تداعی برند کیفیت ادارک شده Brand awareness Price Promotion brand loyalty perceived quality brand equity Brand Association
-
10.
راهکارهای توسعة برند باشگاه فوتبال فولاد خوزستان
Writer : خان محمدی، مهتاب ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛
Journal : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » پاییز 1396 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 33 to 46 )
Keywords: تحلیل SWOT برنامۀ راهبردی تداعیات برند باشگاه فولاد خوزستان بیانیۀ رسالت Foolad Khouzestan club SWOT analysis mission statement Strategic plan Brand Association
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (6 Article)
- ب (4 Article)
- ج (2 Article)
- د (1 Article)
- الف (1 Article)