-
1.
Writer : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 269 to 298 )
Keywords:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیادNation brandingGrounded theory modelnational identitySoft power
-
2.
Writer : فرهنگی، علی اکبر ؛ امین زاده، شهرام ؛ نعامی، عبدالله ؛
Journal:اسلام و علوم اجتماعی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 Ranking ب (Hawza/ISC (12 page(s) - From 5 to 16 )
Keywords:سواد رسانهایبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیفرهنگ و میراثصنعت گردشگری مذهبیnational brandingmedia knowledgereligious tourism industryCultural Heritagesocial media
-
3.
Writer : شرعی، زهره ؛ دامغانیان، دکتر حسین ؛ زارعی، دکتر عظیم ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، دکتر سید عباس ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 174 to 198 )
Keywords:برندسازی ملیتئوری داده بنیادنخبگان و استعدادهای برترElite and the topthe grounded theorynational brandingTalented people
-
4.
Writer : ولوی، ابوالفضل ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : محکی، علی اصغر ؛
Journal:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 195 to 226 )
Keywords:منافع ملیفضای مجازیکشورهای عربیبرندسازی ملیرسانه های اجتماعیNational InterestsCyberspacesocial mediaArab CountriesNationbrandingهـاارتباطاتاطلاعاتسیاسیبـابرندسازیملیاجتماعی
-
5.
Writer : دهدشتی، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ Corresponding Author : سپهوند، اکبر ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 Ranking ب (Ministry of Science (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:برندسازی ملیرویکرد چندسطحیفراترکیبمطالعات موردی کیفیqualitative case studiesMetaMultilevel Approachnational brandingComposition