پاییز و زمستان 1396- شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science)
-
Writer : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ ثمری، هانیه ؛
(19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:پانل دیتاحکمرانیG15صادرات مبتنی بر فناوری برترoriented exportsTechnologyPanel DataG15Governance
-
Writer : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
(21 page(s) - From 21 to 41 )
Keywords:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدماتCustomer’s loyaltycustomer’s satisfactionService RecoveryCommunication
-
Writer : صفری، محمد ؛ سلیمانی، مهشید ؛ قبادی نیا، هاجر ؛
(18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:اخلاقصداقترازداریفروشگاههای مجازیOnline storesethicsHonestyConfidentiality
-
Writer : اسماعیل پور، رضا ؛ اکبری، محسن ؛ مسعودی فر، میثم ؛
(24 page(s) - From 83 to 106 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعیشخصیت برندارزش ویژه برندخوشنامی برندBrand ReputationCorporate Social Responsibilitybrand equityBrand Personality
-
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
(29 page(s) - From 107 to 135 )
Keywords:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژیInterpersonal effectsSales promotionsStatus consumptionperceived qualityGray market
-
Writer : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ مولایی، سوران ؛
(30 page(s) - From 159 to 188 )
Keywords:قصد خریدبرند خارجینوگرایی مصرفکنندگانارزشهای هیجانیچشموهمچشمیPurchase IntentionConsumer innovativenessEmotional valuesForeign brandCompetition
-
Writer : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
(28 page(s) - From 189 to 216 )
Keywords:ارزشفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروشارزش ادراک شده مشتریcustomer perceived valueSales methodsSales culturevalueBanks
-
Writer : نسیمی، محمد علی ؛ امیری، سمیه ؛
(25 page(s) - From 217 to 241 )
Keywords:عملکرد مالیدیدگاه مبتنی بر منابعقابلیتهای بازاریابی پوشاییعملکرد فرایندیSpanning marketing capabilitiesProcess performanceFinancial performanceResourcebased View
-
Writer : دانایی، ابوالفضل ؛ مومن، الهام ؛
(25 page(s) - From 243 to 267 )
Keywords:بازاریابی ویروسیشبکه های اجتماعیقصد خرید مصرف کنندگانکاربران تلگرامViral marketingPurchase intention of consumersTelegram userssocial networks
-
Writer : نجم روشن، سعید ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(30 page(s) - From 269 to 298 )
Keywords:هویت ملیقدرت نرمبرندسازی ملیمدل داده بنیادNation brandingGrounded theory modelnational identitySoft power