-
1.
Corresponding Author : ملائی، منیژه ؛ Writer : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (9 page(s) - From 13 to 21 )
Keywords:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجیcustomer satisfactionhotel industryequation modelingInternal Service Quality
-
2.
Writer : رحمانی، کاویان ؛ رضائی نور، جلال ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 61 to 72 )
Keywords:رضایت مشتریانتودیم فازیصنعت رستوراندارینظریه چشماندازگردشگریTourismCustomers' satisfactionFuzzy TODIMProspect TheoryRestaurant Industry
-
3.
Writer : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ Corresponding Author : حمدی، دکتر کریم ؛
Journal:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 Ranking A (Azad University/ISC (16 page(s) - From 217 to 232 )
Keywords:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
4.
Writer : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
Journal:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 Ranking A (Azad University (14 page(s) - From 127 to 140 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی