-
1.
Writer : شیخ، علیرضا ؛ Corresponding Author : اسلامی، شیوا ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 Ranking B (Azad University (21 page(s) - From 399 to 419 )
-
2.
Writer : هلالی فرد، مجید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 Ranking B (Azad University (28 page(s) - From 173 to 200 )
-
3.
Writer : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 70 to 87 )
Keywords:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
-
4.
Writer : پوررضائیان، هاشم ؛ زارعی، علی ؛ Corresponding Author : نیک آیین، زینت ؛
Journal:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 Ranking B (Azad University (16 page(s) - From 11 to 26 )
Keywords:سبک رهبریرضایت مشتریانویژگیهای شخصیتیLeadership stylescustomers’ satisfactionPersonality attributesمدیرانباشگاهسبکهای رهبری مدیران
-
5.
Writer : حسینی، سعید ؛ Corresponding Author : بازآیی، قاسمعلی ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 190 to 201 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزcentralized registration systemInformation technologycustomer satisfactionquality of serviceسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم