-
1.
Corresponding Author : قربی، سیده سمیه ؛ Writer : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 Ranking A+ (Azad University (19 page(s) - From 111 to 129 )
Keywords:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدارSocial network marketingSocial IdentitySocial communicationSustainablePurchase Intention
-
2.
Writer : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ Corresponding Author : کریمی جعفری، فاطمه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 Ranking A+ (Azad University (20 page(s) - From 61 to 80 )
Keywords:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخشenjoyable motivation.social mediaE marketingshopping intentionexpected performance
-
3.
Writer : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 Ranking A+ (Azad University (15 page(s) - From 1 to 15 )
Keywords:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خریدAdvertisingsocial mediaPurchase IntentionCostumersMarketing