-
1.
Writer : اقازاده، هاشم ؛ هاشمی، محمدصادق ؛ صدری نیا، محمد ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1393 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 177 to 200 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات دهان به دهانمنافع مصرف¬کننده
-
2.
Writer : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛ تاب، محمد ؛ ارجمندی، عطاالله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 35 to 56 )
Keywords:وفاداری مشتریسوایت: باورپذیری مارک تجاریرفتار خرید مشتریسوئینی
-
3.
Writer : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 147 to 164 )
Keywords:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
4.
Writer : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 115 to 134 )
Keywords:وفاداری مشتریشخصیت برندرضایتمندی مشتریخودانگاره مشتریهمخوانی
-
5.
Corresponding Author : امین بیدختی، علی اکبر ؛ Writer : فرجی غازانی، داوود ؛
Journal:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1392 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 141 to 156 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریخطوط هواپیماییایرکوال
-
6.
Writer : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
7.
Writer : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 211 to 223 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
-
8.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 13 to 32 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
9.
Writer : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 125 to 140 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری
-
10.
Writer : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 23 to 46 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکcustomer satisfactioncustomer loyaltyONLINE TRUSTElectronic services qualitythe brokerage firmمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری