چکیده:
استفاده از اصول تبلیغاتی درست و صحیح رمز موفقیت در هر شغلی می باشد چراکه دستیابی به فروش بیشتر و معرفیت و جا افتادن در بازار نیازمند بهره بردن از اصول تبلیغاتی صحیح و کارآمد است. کسب و کارهای زیادی حتی با داشتن محصولات و خدمات بسیار باکیفیت و ایدههایی نو بهخاطر عدم برقراری ارتباط درست با مشتری، شکست خوردهاند. یکی از اهداف اصلی که در بخش «ارتباط با مشتری در مدل کسب و کار، مدیریت بازاریابی و بازرگانی » باید بهدنبال آن بود، «راه های جذب مشتری» میباشد. در این راستا، باید استراتژی خود در ارتباط با مشتری را بهگونهای طرح کرد که منجر به جذب حداکثری مشتریان و کسب سهم بیشتری از بازار گردد. در این مقاله قصد داریم به بررسی نقش و جایگاه اصول تبلیغاتی با مشتریان در مدیریت بازاریابی و بازرگانی بپردازیم. روش تحقیق از نوع تحلیلی-توصیفی می باشد و ابزار گردآوری داده ها با استفاده از فیش برداری است.
خلاصه ماشینی:
واژگان کلیدی: بازاریابی، ارتباط با مشتری، اصول تبلیغاتی، مدیریت بازاریابی، اصول بازرگانی، مشتری مداری بخش اول: بررسی و شناخت مدیریت ارتباط با مشتری و ضرورت مطالعه آن مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود و شامل مدیریت انواع شیوههایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده میکند.
بند اول: نگاهی شناختی به ده اصل کلیدی در اصول بازاریابی حرفه ای کاملاً واضح و مشخص است که اگر بخواهید یک بازاریابی موفق داشته باشید، باید به اصول و مفاهیم اولیه بازاریابی مسلط باشید تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید اما اصول مهم بازاریابی چیست؟ در بازاریابی ده اصل بسیار مهم وجود دارد که در این بخش از مقاله آنها را معرفی خواهیم کرد.
بند دوم: مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری برای انجام هر پروژه بایستی درباره مزایا و معایب آن تحقیق کرد باید مشخص گردد که مزایایی که از اجرای این پروژه حاصل می شود نسبت به هزینه های آن برتری دارد.
نتیجه گیری در جمع بندی و نتیجه گیری پایانی این پژوهش باید گفت یکی از مهم ترین راهکارهای موفقیت و کسب درآمد برای هر شغلی بازاریابی و تبلیغات می باشد که با استفاده از اصولی که در راستای ارتباط با مشتری در مورد آن ها توضیح دادیم می توانید مشتریان زیادی را جذب نمایید.