مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه متن پژوهی ادبی 4 |
نشریه Teaching English Language 1 |
نشریه Applied Language Studies 1 |
نشریه Iranian Journal of Applied Linguistics 1 |
نشریه رشد آموزش زبان 1 |
نشریه حکمت و فلسفه 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 8 |
فلسفه و کلام 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 4 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
Raising pragmatic awareness: Effect of contrastive discourse markers on iBT speaking module
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Aghabagheri، Mahdi ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛
مجله : Teaching English Language » Spring & Summer 2012, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 39 تا 70 )
کلیدواژه ها: raising pragmatic awareness contrastive discourse markers iBT speaking module peer interactions
-
2.
Postmodernism and English Language Teaching
نویسنده : Pishghadam، Reza ؛ Fahim، Mansoor ؛
مجله : Applied Language Studies » Winter 2009, Volume 1 - Issue 2 ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها: English Language Teaching modernism Post Modernism
-
3.
The Impact of the Application of the Concept Mapping Technique of Fill-in-the-Map on the Iranian EFL learners listening comprension
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Mahdipour Azar، Roghayyeh ؛
مجله : متن پژوهی ادبی » تابستان 1386 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 50 تا 64 )
کلیدواژه ها: Listening Comprehension concept map cognitive pschology concept map techniques
-
4.
An Investigaion into Effect of Peer Group Responses on EFL Writing Achievement
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Nejad Ansari، Dariush ؛
مجله : متن پژوهی ادبی » زمستان 1385 - شماره 30 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 137 تا 156 )
-
5.
A Multiple Intelligence-Based Investigation into the Effects of Feedback Conditions on EFL Writing Achievement
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Nezhad Ansari، Dariush ؛
مجله : Iranian Journal of Applied Linguistics » September 2006, Volume 9 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 51 تا 78 )
کلیدواژه ها: Peer Response : Multiple Intelligence Theory Dominant MI Profile Alternate Triadic Responses Tutor Response Self Response
-
6.
An Extended View of Hermeneutics: Implications for Language, Discourse and Pedagogy
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Alavinia، Parviz ؛
مجله : حکمت و فلسفه » زمستان 1384، سال اول - شماره 4 ISC (19 صفحه - از 46 تا 64 )
کلیدواژه ها:
-
7.
The impact of concept map training as a post - Listening strategy on efl Learners'''' Listening comp
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Heidari، Farrokhlagha ؛
مجله : متن پژوهی ادبی » تابستان 1384 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 106 تا 122 )
کلیدواژه ها: Comprehension concept map training experimental group control group test type
-
8.
Sapir-Whorf Hypothesis and English and Persian Idioms and Proverbs
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Pishghadam، Reza ؛
مجله : متن پژوهی ادبی » تابستان 1384 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها: Sapir-Whorf hypothesis Linguistic relativism Linguistic determinism Proverbs
-
9.
Using word games to expand learner''s vocabulary
نویسنده : Fahim، Mansoor ؛ Alemi، Minoo ؛
مجله : رشد آموزش زبان » تابستان 1381 - شماره 65 (8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها: بازیهای لغوی حل جداول تشریح بازی شارید کلمهء رمز زبان آزمون