اصغری زاده، عزت ا/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ قاسمیان صاحبی، ایمن ؛ عرب، علیرضا ؛ حیدری، سیده نگین ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1396 - شماره 25 ، ج (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 45 تا 53 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت فراگیرنوآوری سازمانیصنعت کاشی و سرامیکهمبستگی کانونی
-
2.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ محقر، علی ؛ تقوی، نعیمه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1395 - شماره 22 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی ظرفیتبرنامه ریزی احتمالی چند هدفهروش تقریب میانگین نمونهروش کوآنتایل
-
3.
نویسنده مسئول : تقی زاده، محمد رضا ؛ نویسنده : میرشجاعیان حسینی، حسین ؛ اصغری زاده، عزت ا ؛ شکوری گنجوی، حامد ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1394، سال هفتم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:رگرسیون فازیتقاضای بنزین ایرانرگرسیون آماریتقاضای بنزینتخمینفازیمدلمصرفقیمتکشش
-
4.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ احمدی، سید حسین ؛ یوسفی ده بیدی، شهلا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1393 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریابعاد کیفیت خدماتتکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازیتکنیک مارتل زاراس
-
5.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ بیطرف، احمد ؛ نازآبادی، محمد رضا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی خطیوارانتیبرونسپاریپرومتی(PROMETHEE)پیمانکارتعمیرمحصولات معیوبرضایت مشتریمدلرضایت مشتریان
-
6.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛ قاسمی، احمد رضا ؛
مجله:مهندسی فرهنگی»خرداد و تیر 1388 - شماره 29 و 30 (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:مهندسی فرهنگیمدیریت راهبردی فرهنگنقشه تعالی فرهنگیمدل تحلیل پویاییهای مهندسی فرهنگ و خودارزیابی فرهنگیاستعارهنقشهسیاسی
-
7.
نویسنده : اصغری زاده، عزت ا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1381، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشتجهیزات امانتیتعمیر و نگه د ا ری وارا نتیحمایت از محصولسر ویس مشتریسیستم های صفقراردادهای سر ویس