موضوع (تعداد مقاله) |
---|
حوزه سلامت 4 |
مدیریت 2 |
علوم تربیتی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : قاسمیان اصل، پونه ؛ نویسنده مسئول : نورالسنا، رسول ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 133 تا 145 )
کلیدواژه ها:همبستگیاینرسیکنترل فرآیند آماریتوزیع پواسوننمودار میانگین متحرک موزوننمایی
-
2.
نویسنده : ایزدی، مصطفی ؛ ایزدبخش، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : نورالسناء، رسول ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 15 تا 31 )
کلیدواژه ها:استراتژیبیمه درماننظام سلامتتوانمندسازی بیمه شدگاننگاشتشناختی زی نامبر
-
3.
نویسنده مسئول : علیزاده، لیلا ؛ نویسنده : نورالسناء، رسول ؛ رئیسی، صدیق ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1394، سال هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:تابع مطلوبیتبهینهسازی چندهدفهتجزیه و تحلیل سیستمهای خدماتیشبیهسازی کامپیوتری گسسته- پیشامدطراحی آزمایشهامدلبهینهسازیسیستمدادگاهشبیهسازی
-
4.
نویسنده : تقی زاده هرات، علی ؛ نورالسناء، رسول ؛
مجله:مدیریت سلامت»زمستان 1392 - شماره 54 ISC (15 صفحه - از 82 تا 96 )
کلیدواژه ها:بهداشت و درمانبازآفرینیالگوی تعالی سازمان ی ( EFQM )جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ( INPE )معیار نتایج مشتریان
-
5.
نویسنده : نورالسناء، رسول ؛ رضاییان، سجاد ؛ سقایی، عباس ؛ کریم زاده، یوسف ؛ مرادی، سمیه ؛
مجله:اخلاق پزشکی»بهار 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (25 صفحه - از 161 تا 185 )
کلیدواژه ها:رضایت بيمارارزیابي کيفيتخدمات اورژانسبيمارستانبخش اورژانس بیمارستانبیمارانکیفیت خدماترضایت
-
6.
نویسنده : نورالسناء، رسول ؛ رضاییان، سجاد ؛ مرادی، سمیه ؛ رضاییان، زینب ؛
مجله:اخلاق پزشکی»زمستان 1391 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (24 صفحه - از 161 تا 184 )
کلیدواژه ها:خدماتارزیابي کيفيتﺑﻴﻤﺎرانبهبود کيفيتپزشكان عموميپزشکانرضایتدرمانی
-
7.
نویسنده : نورالسناء، رسول ؛ سقایی، عباس ؛ شادالویی، فائزه ؛ صمیمی، یاسر ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1387 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:سروکوالرضایت مشتریخدمات پژوهشیاندازه گیری کیفیت خدمات و فرصت بهبود
-
8.
نویسنده : والمحمدی، چنگیز ؛ نجمی، منوچهر ؛ نورالسناء، رسول ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»زمستان 1383 (ويژه نامه مديريت) - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 181 تا 212 )
کلیدواژه ها:9000 ISO مدیریت کیفیت جامع (TQM)جایزه کیفیت اروپاجایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج آمریکامعیارها و عناصر مدیریت کیفیت جامعتجزیه و تحلیل عاملیTQMمدیریت کیفیت جامعکیفیتاستانداردمدیریتمعیارهاسازمانهاکارکناناطلاعات