موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 64 |
مدیریت 10 |
علوم اجتماعی 8 |
روانشناسی 6 |
میان رشته ای 5 |
تاریخ 3 |
علوم سیاسی 2 |
حوزه سلامت 2 |
جغرافیا 1 |
اقتصاد 1 |
فلسفه و کلام 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 104 |
-
1.
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی علوم تجربی بر مبنای نظریه کنشگر –شبکه در محیط یادگیری شبکه در دوره متوسطه اول
نویسنده مسئول : لطفی، حسین ؛ نویسنده : امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » زمستان1401 - شماره 84 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: رویکرد فراترکیب نظریۀ دادهبنیاد الگوی اکر دورۀ متوسطۀ اول نظریۀ کنشگر ـ شبکه محیط یادگیری شبکه
-
2.
ویژگی عناصر برنامه منتورینگ همتا برای اساتید دانشگاه: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس
نویسنده : اوضاعی، نسرین ؛ مهرمحمدی، محمود ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 98 تا 134 )
کلیدواژه ها: دانشگاه اساتید منتورینگ منتورینگ همتا
-
3.
تأثیر هوش هیجانی بر قابلیتهای حرفه ای معلمان و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فنی و حرفه ای
نویسنده مسئول : خرم، الهام ؛ نویسنده : احمدی، دکتر غلامعلی ؛ میرزایی، دکتر نورالدین ؛
مجله : تعلیم و تربیت » زمستان 1401 - شماره 152 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 157 تا 170 )
کلیدواژه ها: هوش هیجانی انگیزه پیشرفت تحصیلی هنرستان فنی و حرفه ای قابلیتهای حرفه ای معلمان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان انگیزه پیشــرفت تحصیلی دانشآموزان پژوهش
-
4.
خط مشی گذاری برنامه درسی در راستای بهبود سواد رسانه ای
نویسنده : احمدی، غلامعلی ؛ کاظمی، سعداله ؛
مجله : پیشرفتهای نوین در مدیریت آموزشی » پاییز 1401 - شماره 9 (14 صفحه - از 2 تا 15 )
کلیدواژه ها: سواد رسانه ای نظام اموزشی خط مشی گذاری برنامه درسی سواد رسانهای اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات پژوهش برنامه درسی
-
5.
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی برای دانش آموزان دوره ابتدایی
نویسنده : خداپناه، مینا ؛ موسیپور، نعمتالله ؛ دوایی، مهدی ؛ احمدی، غلامعلی ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی سواد مالی الگوی برنامه درسی
-
6.
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
نویسنده مسئول : لطفی، حسین ؛ نویسنده : امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » بهار 1401 - شماره 72 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: رویکرد فراترکیب محیط یادگیری شبکه نظریۀ کنشگر -شبکه برنامۀ درسی علوم تجربی اطلاعات شبکه نظریۀ کنشگر برنامۀ درسی فراترکیب Education
-
7.
شناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)
نویسنده : احمدی، حیدر ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، محمدرضا ؛
مجله : رهیافتی نو در مدیریت آموزشی » فروردین و اردیبهشت 1401 - شماره 53 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 169 تا 181 )
کلیدواژه ها: دانشگاه تهدیدها آسیبها مدیریت علم
-
8.
الگوی جاری برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر تحلیل زمینه ای
نویسنده مسئول : غلام پور، میثم ؛ نویسنده : احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، محمدرضا ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی » بهار 1401 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 193 تا 220 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان دانشجومعلمان نظریه داده بنیاد. برنامۀ درسی کارورزی معلمان دانشجویان معلمان راهنما
-
9.
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت
نویسنده : قباخلو، مریم ؛ احمدی، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : حسن مرادی، نرگس ؛
مجله : جامعه شناسی آموزش و پرورش » بهار و تابستان 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (12 صفحه - از 230 تا 241 )
کلیدواژه ها: آموزش منابع انسانی جانشینپروری شرایط شغلی سیاستهای سازمانی
-
10.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
نویسنده : اسدپور، سعید ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سید محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1400 - شماره 71 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 197 تا 216 )
کلیدواژه ها: علوم تجربی برنامهدرسی ارتباطگرایی زمینه- محور طراحی محور ارزشیابی معلم آموزش علوم تجربی محتوا