موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 27 |
حقوق 16 |
تربیت بدنی 13 |
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 5 |
جغرافیا 4 |
اقتصاد 2 |
حسابداری 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
علوم قرآن و حدیث 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 77 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 15 |
علمی-پژوهشی 7 |
الف 5 |
ج 2 |
-
1.
نویسنده : دلدار، ابراهیم ؛ صابری، علی ؛ نویسنده مسئول : باقری راغب، قدرت الله ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1402 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 93 تا 115 )
کلیدواژه ها:مدلفرهنگسازیآموزشیانگیزشیسرگرمیهـابـهورزشنوآوریآموزش
-
2.
نویسنده : صابری، علی ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»اردیبهشت 1403 (28 صفحه)
-
3.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 46 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
4.
نویسنده : کلاتی، سیده رویا ؛ صابری، علی ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ باقری راغب، قدرت اله ؛ نویسنده مسئول : کردناییج، اسداله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 153 تا 182 )
کلیدواژه ها:نوآوریاستراتژینوآوری استراتژیکصنعت فوتبالنوآوری در فوتبال
-
5.
نویسنده : فریدنیا، حسین ؛ قربانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : صابری، علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 161 تا 191 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازیوارسازیبرندهای نوظهور ورزشیبـابرنـدبرنــدبــا
-
6.
نویسنده : نیکخواه نسب، مرتضی ؛ صابری، علی ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (23 صفحه)
-
7.
نویسنده : صابری، علی ؛ ظفریان، حبیب اله ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (26 صفحه)
-
8.
نویسنده : صابری، علی ؛ نیکخواه نسب، مرتضی ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»دی 1402 (23 صفحه)
-
9.
نویسنده : رحیمی نژاد، صادق ؛ سلیمانی، رسول ؛ صابری، علی ؛ احمدی فیضی، علیرضا ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»آذر 1402 (28 صفحه)
- 10.