-
1.
نویسنده : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
مجله:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان
نویسنده : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
مجله:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان