آمار مقالات
1.
مدل تجاری سازی محصولات و خدمات در کشور های در حال توسعه (مطالعه موردی: شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس)
نویسنده : ابراهیم نظری، طاها؛ حمدی، کریم؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی؛
مجله: مطالعات توسعه اجتماعی ایران » پاییز 1396، سال نهم - شماره 4 علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108)
2.
شناسایی و اولویت بندی عوامل مدیریت منابع انسانی موثر بر ارتقاء (افزایش) کارایی کارکنان
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛ مفتخری شریف زاده، ریحانه؛
مجله: کنترولر » بهار 1393 - شماره 24 (20 صفحه - از 1 تا 20)
3.
نقش مدیریت مشارکتی در ارتقاء اخلاق حرفه ای کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛ امینی سابق، زین العابدین؛ اسدپور، وحید؛
مجله: مطالعات کمی در مدیریت » بهار 1393 - شماره 16 (26 صفحه - از 151 تا 176)
4.
5.
رابطه نظام های مدیریت کیفیت با اثربخشی عملکرد بیمارستان های آموزشی شهر تهران
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛ طبیبی، سید جمال الدین؛ هاشم زهی، علی؛
مجله: مدیریت بهداشت و درمان » سال 1389 ، دوره دوم - شماره 1،2 علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 7 تا 16)
6.
بررسی سطح رضایت مشتریان سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛ عزیزخانی، فرشید؛
مجله: پژوهشنامه » بهار 1388 - شماره 36 (40 صفحه - از 153 تا 192)
7.
رهبری تحول
نویسنده : جان پی کاتر؛ مترجم : سلسله، مینو؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی؛
مجله: کار و جامعه » اسفند 1385 و فروردین 1386 - شماره 81 و 82 (18 صفحه - از 14 تا 31)
8.
تکریم مشتری و ارائه خدمت با کیفیت برتر - تحول بنیادی در نظام اداری کشور -
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛
مجله: تحول اداری » تابستان 1384 - شماره 49 (24 صفحه - از 85 تا 108)
9.
یادگیری سازمانی: فرایندی به سوی سازمان یاد گیرنده
نویسنده : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛
مجله: آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1381 - شماره 52 و 53 (17 صفحه - از 23 تا 39)
10.
نکات برجسته درباره اتوماسیون و بهسازی روشهای کار
نویسنده : پارکینسون؛ مترجم : ایران نژاد پاریزی، مهدی؛
مجله: توسعه مدیریت » مرداد 1378 - شماره 4 (2 صفحه - از 59 تا 60)