موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 6 |
مدیریت 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
بررسی ابعاد پدیدۀ مخاطب پنداری در جوامع اسلامی
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛
مجله : جامعه پژوهی فرهنگی » زمستان 1400، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 25 تا 49 )
کلیدواژه ها: مخاطب پنداری ایران مدل نظری- مفهومی صاحب منصبان فرهنگی- اجتماعی رسانهها مخاطب هـا رسـانه بـه اخلاق گزارهها مدل
-
2.
ارائه الگوی ساختاری شرکتهای دانشبنیان در رابطه با انیمیشن(پویانمایی)
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : شجاع، پرهام ؛
مجله : مطالعات رسانه های نوین » بهار 1400- شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 297 تا 326 )
کلیدواژه ها: انیمیشن الگوی ساختاری نظریه زمینهای دانشبنیان
-
3.
مدیریت رسانه و سازمان های خلاق
نویسنده : اسعدی، محمود ؛ عقیلی، سید وحید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سپنجی، امیر عبدالرضا ؛ فراهانی ؛ ساروخانی، باقر ؛ صوفی، محمدحسین ؛ حسینی دانا، حمید رضا ؛ بهرامی، شهلا ؛ لبیبی، محمد مهدی ؛ امیری، مجتبی ؛ غلامپور، مسعود ؛
مجله : مدیریت رسانه » مرداد 1394 - شماره 13 (14 صفحه - از 19 تا 32 )
-
4.
زیبایی شناسی و فلسفه رسانه
معرف : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛
مجله : کتاب ماه کلیات » اردیبهشت 1391 - شماره 173 (4 صفحه - از 31 تا 34 )
-
5.
اقناع و تغییر نگرش، جایگاه آن در سیره ارتباطی امامان معصوم(ع)؛ مروری بر مناظرات مکتوب حضرت امام رضا(ع)
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛ مؤمن دوست، نفیسه ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1390 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها: تغییر نگرش فراتحلیل ترغیب اقناع مناظره های امام رضا(ع) ارتباطات مناظره امام رضا ( ع ) امامان معصوم ( ع ) مخاطب
-
6.
مخاطبان منفعل یا افراد گزینشگر آن سوی رسانه ها ؟ کنکاشی تطبیقی در متون و نظریه های ارتباطی
نویسنده : محسنیان راد، مهدی ؛ سپنجی، امیر عبدالرضا ؛
مجله : تحقیقات فرهنگی ایران » بهار 1390 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 27 تا 48 )
کلیدواژه ها: مخاطب کاربر مخاطب پنداری افراد آن سوی رسانه ها نظریه بهره مندی و خرسندی از رسانه ها رسانهها ارتباطات نظریه پیام تلویزیون کشورهای در حال توسعه مدل
-
7.
فرهنگ عمومی وارتباطات اجتماعی ایرانیان از نگاه سفرنامه نویسان اروپایی در دوران قاجاریه وپهلوی
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛
مجله : مطالعات فرهنگ - ارتباطات » پاییز 1388 - شماره 39 ISC (26 صفحه - از 73 تا 98 )
کلیدواژه ها: قاجار ارتباطات اجتماعی فرهنگ عمومی پهلوی سفرنامه ها
-
8.
دین و نظریه های تأثیر رسانه؛ کنکاشی در متون موثق اسلامی و نظریه های رسانه ای
نویسنده : سپنجی، امیر عبدالرضا ؛ افخمی، حسینعلی ؛
مجله : دین و ارتباطات » بهار و تابستان 1387 - شماره 33 ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها: قرآن حدیث اسلام تبلیغ مخاطب نظریه های تاثیر رسانه رسانه های همگانی