موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 11 |
علوم اجتماعی 7 |
علوم سیاسی 7 |
علوم تربیتی 4 |
مدیریت 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 31 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 9 |
ب 6 |
علمی-ترویجی 4 |
الف 3 |
ج 1 |
-
1.
ارزیابی انتقادی برنامه درسی بازنگریشده دوره کارشناسی ارشد رشتۀ آموزش زبان انگلیسی: یک مطالعه کیفی
نویسنده مسئول : ایرانمهر، ابوطالب ؛ نویسنده : استوار نامقی، سید علی ؛ داوری، حسین ؛
مجله : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » شهریور 1401 - شماره 106 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 171 تا 195 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی الگوی مشارکتی ارزیابی انتقادی برنامه ارزیابی بـا برنامـه آمـوزش زبـان سرفصل
-
2.
سنجش نگرش متخصصان آموزش زبان انگلیسی به بهرهگیری از «هویت اسلامی- ایرانی» در برنامه آموزش زبان در ایران
نویسنده مسئول : داوری، حسین ؛ نویسنده : فیروزیان پوراصفهانی، آیدا ؛ فیروزیان پوراصفهانی، آیلین ؛ نورزاده، سعید ؛
مجله : مطالعات ملی » زمستان 1400 - شماره 88 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها: نگرش آموزش زبان انگلیسی کتاب درسی هویت اسلامی- ایرانی
-
3.
ارزیابی و نقد برنامۀ درسی بازنگریشدۀ رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی
نویسنده مسئول : داوری، حسین ؛ ناقد : نورزاده، سعید ؛ فیروزیان پوراصفهانی، آیلین ؛ حسنی، قدرت ؛
مجله : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » دی 1400 - شماره 98 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 175 تا 198 )
کلیدواژه ها: ارزیابی برنامه درسی سرفصل مترجمی زبان انگلیسی برنامه هـا برنامـه یـا بـا کارشناسی
-
4.
فرهنگ مبدأ در برابر فرهنگ مقصد: سنجش نگرش معلمان زبان انگلیسی به محتوای فرهنگی کتابهای نونگاشت در برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی در ایران
نویسنده : علوی مقدم، سید بهنام ؛ فیروزیان پوراصفهانی، آیلین ؛ فیروزیان پوراصفهانی، آیدا ؛ نویسنده مسئول : داوری، حسین ؛
مجله : راهبرد فرهنگ » پاییز 1400- دوره چهاردهم ،شماره 55 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 7 تا 32 )
کلیدواژه ها: زبان انگلیسی رویکرد انتقادی نگرش معلم کتاب درسی فرهنگ مقصد فرهنگ مبدا
-
5.
سیاست و برنامه ریزی زبانی: رویکرد میان رشته ای مغفول در حوزه سیاستگذاری های کلان فرهنگی و آموزشی کشور
نویسنده : داوری، حسین ؛
مجله : راهبرد فرهنگ » بهار 1399- دوره سیزدهم ، شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 7 تا 35 )
کلیدواژه ها: نظام سیاسی نظام آموزشی زبانهای محلی حقوق زبانی سیاست و برنامهریزی زبانی زبان سیاسی سیاست آموزش اســت سیاســت سیاستگذاری میانرشتهای شاخه
-
6.
کارکردشناسی مؤلفههای دیداری در کتابهای آموزشی: جایگاه و تحولات آنها در کتابهای زبان انگلیسی تخصصیِ «سمت»
نویسنده مسئول : ایرانمهر، ابوطالب ؛ نویسنده : داوری، حسین ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » پاییز و زمستان 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 66 تا 94 )
کلیدواژه ها: مولفه های دیداری در کتاب درسی سامانده ترسیمی کتاب زبان تخصصی هـا انگلیسی کتـاب هـای زبـان تخصصی کتـاب کتاب آموزش
-
7.
آسیبشناسی شیوه معادلگزینی در فرهنگ معاصر کیمیا
نویسنده : داوری، حسین ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » بهار و تابستان 1398 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 139 تا 155 )
کلیدواژه ها: توضیح معادل حوزه معنایی فرهنگ دوزبانه سطوح کاربردی فرهنگ انگلیسی زبان فارسی بـا
-
8.
بازنمایی هویت ملی در کتابهای نوانتشاریافته زبان انگلیسی در نظام آموزش رسمی کشور
نویسنده : داوری، حسین ؛ خیرآبادی، رضا ؛ علویمقدم، سید بهنام ؛
مجله : مطالعات ملی » پاییز 1397 - شماره 75 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها: هویت ملی زبان انگلیسی آموزش انتقادی کتاب درسی سیاستگذاری فرهنگی
-
9.
جریان شناسی تهیه و تدوین کتا بهای زبان انگلیسی تخصصی"سمت" تجربة سه رویکرد مواجهه با مهارت خواندن در قالب متن به مثابة «ابزاری زبانی»، «ابزار انتقال اطلاعات»و«محرک تولید»
نویسنده : ایرانمهر، ابوطالب ؛ داوری، حسین ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: ارزیابی آموزش زبان انگلیسی کتاب درسی انگلیسی برای اهداف دانشگاهی تهیه و تدوین مواد آموزشی
-
10.
زبان غیرمعیار در فرهنگ درس تنویسی سخن
نویسنده : داوری، حسین ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها: کاربرد زبان معیار فرهنگ درستنویسی سخن گرتهبرداری غیرمعیار